Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com eller krice krøllalfa kvakk punktum no, og vi vil invitere deg så raskt vi kan.

Hall Of Fame III osv.

edited August 2004 in Donaldisme

hvilken tegner er det snakk om denne gangen?

Comments

• edited November -1

Er det denne boka hvor biler er tema?

• edited November -1

Ja.

• edited November -1

Fikk boka idag, men hadde så hodepine at jeg knapt klarte å lese. Leste ikke artiklene, men noen av historiene. De to forige Hall of Fame bøkene var gode, og denne blir intet unntak!

• edited November -1

Hvem var det HOF 2 var om?

• edited November -1

Jørn Inge Frostad skreiv:
    Geir Hasnes har skrive introduksjon, pluss sju ytterligare artiklar, som (sitat)"belyser forskjellige sider ved motorlivet i Andeby"(sitat slutt).

Er dette hentet fra det heftet som Hasnes ga ut for ca. 10 år siden, eller er noe av dette stoffet nyskrevet??

Erland

• edited November -1

Drikaton skreiv:

Er dette hentet fra det heftet som Hasnes ga ut for ca. 10 år siden, eller er noe av dette stoffet nyskrevet??
    Erland

Rett og slett resirkulering av det omtalte heftet. Synes hele serien til egmont stinker mere og mere. Elendig innbinding stiv pris og slett innhold.

• edited November -1

MicMac McDuck skreiv:

Hvem var det HOF 2 var om?

Romano Scarpa.

• edited November -1

Jørn Inge Frostad skreiv:

(.........) Når ein snakkar om ting som drøyar, så er også omtalen eg er sett til å skrive av nummer 31 ein av dei. Den kjem vel i løpet av veka den óg. Det er slik med ferie. Ting drøyar. Men når eg startar denne tråden er det Hall Of Fame den 3dje den skal dreie seg omkring. Ikkje min lave omtaleskrivningsmoral. (...........)

Lei for at jeg penser denne tråden inn på feil tema, men syns ikke d var nødvendig å starte en ny. Lurer bare på om det kommer til å legges ut anmeldelser her, eller om det ikke blir skrevet noen før AO er tilbake for fullt. (ta for all del ikke dette som kritikk av deg, Frostad=)

• edited November -1

MikroMidas skreiv:

}Rett og slett resirkulering av det omtalte heftet. Synes hele serien til egmont stinker mere og mere. Elendig innbinding stiv pris og slett innhold.

Jeg innrømmer gjerne at HOF er det beste som har hendt meg i andeverdenen.
    Jeg er såpass lite interessert i å samle, at utvalgte historier som de jeg til nå har sett, er vel verd de pengene jeg må punge ut med.

Er det bare meg som ikke har peil? Er historiene og artiklene helt på bunn??

Jeg vet at i min Fantometsamling har jeg flere historier i i alle fall fire forskjellige utgivelser. Det er mitt valg å kjøpe disse utgivelsene, og jeg kan jo ikke klage på opptrykk i det uendelige.

Men som sagt - HOF er det eneste fra Disney-tegneserier jeg samler på, så mitt sammenlikningsgrunnlag er vel ikke det beste.

Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?