Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com eller krice krøllalfa kvakk punktum no, og vi vil invitere deg så raskt vi kan.

Arild Midthun

edited July 2004 in Donaldisme

Er forsiden på det nyeste Donald-bladet tegnet av Arild Midthun? Jeg synes det minner sterkt om hans tegnestil.

«1

Comments

• edited November -1

Det var nummer 31 jeg siktet til.

• edited November -1

Personleg har eg eit svakt minne av å ha sett Arild vise fram og skryte av forsida til nummer 28.

• edited November -1

Var det han som tenget forsiden på nummer 28? Men nummer 31 da?

• edited November -1

Olaf SolstrAnd skreiv:

Personleg har eg eit svakt minne av å ha sett Arild vise fram og skryte av forsida til nummer 28.

Ja, jeg kjente også igjen forsiden.
    Sant og si ble jeg noe forvirret av det Arild sa da han viste det frem. Han snakket om at han hadde ideen til å overdrive dette med vannslangen, men jeg mener bestemt å huske at den opprinnelige blyanttegningen ikke var tegnet av ham. Kan det være at han "kun" tusjet den og gjorde en liten endring?

• edited November -1

Mener i alle fall å huske at han hadde tegnet en forside hvor Donald hadde surret seg inn i en yoyo-tråd... :-)

• edited November -1

NetlAnd skreiv:

Olaf SolstrAnd skreiv:

Ja, jeg kjente også igjen forsiden.
    Sant og si ble jeg noe forvirret av det Arild sa da han viste det frem. Han snakket om at han hadde ideen til å overdrive dette med vannslangen, men jeg mener bestemt å huske at den opprinnelige blyanttegningen ikke var tegnet av ham. Kan det være at han "kun" tusjet den og gjorde en liten endring?

Det er framsida til nr. 29 som har ein vasslange.

• edited November -1

OK, då er det nummer 29 vi snakkar om.

• edited November -1

ok eg trodde det var 32. (men siden dere sier det så er det nok 29)

• edited November -1

Det er 29 eg og Geir snakkar om, men det er 32 vi har lest i avisene, så ...

Forresten er eg ganske sikker på at det er Arild som har teikna 32-eren òg, så ...

Og eg meinar at eit menneske sa for ikkje så lenge sidan i eit anna diskusjonsforum at vi får Arilds første _historie_ i nummer 39 ...

• edited November -1

ok, gleder meg :)

• edited November -1

Jeg leste VG i dag. Der sto det at han hadde tegnet nr.32.

• edited November -1

Hvem har tegnet forsida til nr 33 da?
    Henviser til det beloeng skrev lenger oppe i tråden:

Mener i alle fall å huske at han hadde tegnet en forside hvor Donald hadde surret seg inn i en yoyo-tråd... :-)

• edited November -1

fiskebolla skreiv:

Arild det og.

• edited November -1

Olaf SolstrAnd skreiv:

fiskebolla skreiv:

Arild det og.

Jeg synes denne tråden var litt forvirrende. Hvilke forsider har Arild tegnet, bortsett fra nr. 32 og 33?

• edited November -1

28 tror jeg.

Jeg synes egentlig at det er litt kjedelig at Arild bare har tegna forsider hittil. Noen som har en anelse om når hans første historie vil dukke opp?

• edited November -1

Pannekake skreiv:

Jeg synes egentlig at det er litt kjedelig at Arild bare har tegna forsider hittil. Noen som har en anelse om når hans første historie vil dukke opp?

Kig et par indlæg op:

Og eg meinar at eit menneske sa for ikkje så lenge sidan i eit anna diskusjonsforum at vi får Arilds første _historie_ i nummer 39 ...

• edited November -1

Det er bare en måte å finne ut når A.Midthun sin historie kommer på trykk, og det er enten å kjøpe bladet hver uke, eller satse på at noen(tm) varsler om det her inne. Det siste har vist seg å være vel risikabelt.

• edited November -1

fiskebolla skreiv:

Hvilke forsider har Arild tegnet, bortsett fra nr. 32 og 33?

Iallfall nummer 34. Meinar å ha høyrd at han var blitt fast forsideteiknar no, men ... synest ikkje heilt at den forsida på nummer 35 minnar om hans strek. Men han har teikna fleire enn berre 32-34 iallfall.

• edited November -1

Nå har jeg sammenlignet de siste Donald-bladene og det ser ut som at alle bladene fra nummer 26 til 34 (kanskje også 35) er tegnet av samme tegner. På nesten alle de forsidene har Donald såkalte piecut-eyes som "peker" nedover. Øyenbrynene til ODD er tegnet med samme stil og nebbene ser omtrent like tjukke ut på alle tegningene.
    Konklusjon: Arild Midthun har tegnet en drøss forsider.
    any comments?

• edited November -1

NetlAnd skreiv:

[om forsida til nummer 28]

Han snakket om at han hadde ideen til å overdrive dette med vannslangen, men jeg mener bestemt å huske at den opprinnelige blyanttegningen ikke var tegnet av ham. Kan det være at han "kun" tusjet den og gjorde en liten endring?

I en anden tråd fremgår det, at:

Det har stått i alle nyhetsoppslag om Arild at forsidene hans blir tusjet av Tello i Barcelona.

Så måske det er omvendt, Geir?

Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?