Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com eller krice krøllalfa kvakk punktum no, og vi vil invitere deg så raskt vi kan.

Skrue McDucks Liv og Livnet

2»

Comments

• edited November -1

det eneste jeg har av Skrue Mcduck's liv og levnet er del 12. Jeg fant det for noen dager siden på en bruktbutikk og kjøpte det for 4 kroner.

• edited November -1

fiskebolla skreiv:

Hvis boka "Skrue McDucks liv og levnet" ikke trykkes opp på nytt før i 2006, så hadde vært en idé å ha med B-kapitlene som Don Rosa har laget etterpå.

Jeg tror ikke det ville vært en god idé. Flere av B-kapitlene handler midt imellom i enkelte av historiene i Skrue McDucks Liv og Levnet, så det kunne ha skapt mye kaos og rot om man hadde tatt dem med.

• edited November -1

fiskebolla skreiv:

Hvis boka "Skrue McDucks liv og levnet" ikke trykkes opp på nytt før i 2006, så hadde vært en idé å ha med B-kapitlene som Don Rosa har laget etterpå.

Snakker vi da om "Oppgjør i Bløff" og "I hjertet av Yukon" osv?

• edited November -1

andungen kvakk kvakk skreiv:

Snakker vi da om "Oppgjør i Bløff" og "I hjertet av Yukon" osv?

Ja, det var dem jeg tenkte på...
    B-kapitlene trenger ikke å komme mellom "hovedkapitlene", men være med i boka som f.eks. tillegg (eller "bonus", for å selge mer).

Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?