Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com eller krice krøllalfa kvakk punktum no, og vi vil invitere deg så raskt vi kan.

Norske politikere sammenlignet med Andeby

edited June 2004 in Donaldisme

Sikkert gammelt nytt for mange, men dagblodet har i dag denne artikkelen

http://www.dagbladet.no/nyheter/2004/06/17/400760.html

Comments

• edited November -1

Digresjon: Dette er tydelegvis ein serieinteressert journalist - i tillegg til å lage ein artikkel om kven politikarane liknar på i Andeby, kjem han sanneleg med ei samanlikning med Iznogood!

Hehe, alt dette snakket om allianse basert på kven som blei Mikke og Minni minnar meg på ein scene frå "De tre musketerer" der Minni ligg og er sykeleg forelska i Mikke, og teiknar hjarte med namna deira i, før ho plutseleg utbryter "Gid, Mikke og eg har same etternamn! Det må vere skjebnen!" :-)

• edited November -1

Olaf Skrev:

"Gid, Mikke og eg har same etternamn! Det må vere skjebnen!" :-)

Noen skylder på sjebnen, jeg skylder på felles far eller bestefar;-)

• edited November -1

gjn skreiv:

Olaf Skrev:

"Gid, Mikke og eg har same etternamn! Det må vere skjebnen!" :-)

Noen skylder på sjebnen, jeg skylder på felles far eller bestefar.

Eller muligens samme stedsnavn? ;)

Min oldefar het Ertenstein, for han bodde på Ertenstein, men han flyttet til Nordbø og derfor ble alle barna hans hetende Nordbø

• edited November -1

gjn skreiv:

Noen skylder på sjebnen, jeg skylder på felles far eller bestefar.

Eller kanskje felles tegner :-)

• edited November -1

Jeg er ganske uenig i at klovnen Bondevik likner på geniet Petter Smart. Dette er en fornærmelse mot Andebys oppfinner-geni.

• edited November -1

Sleipe-Simon skreiv:

Jeg er ganske uenig i at klovnen Bondevik likner på geniet Petter Smart. Dette er en fornærmelse mot Andebys oppfinner-geni.

Du kan i alle fall kunsten å uttale deg i beste Sigvald stil.

• edited November -1

Jeg er glad for å bli oppfattet som en som tar de svakestes parti. Mikke slåss jo mot bandittene i B-gjengen. Jeg slåss mot B-gjengen i norsk politikk. Det passer jo perfekt, piper Jens «Mikke Mus» Stoltenberg

Her har vi ein som ikkje les Donald så ofte, hehe.

• edited November -1

No byrjar eg å bli forvirra. På under 24 timer har eg både sett Mikke Mus samanlikna med Jens Stoltenberg og Spøkelseskladden samanlikna med fagrørsla. Morosamt.

• edited November -1

Lars Olav skreiv:

Eller muligens samme stedsnavn? ;)

Hm ... Ein liten landsby eller holme eller gard som heitar"Mouse"? Gulp, skal vere glad for at ein ikkje er derfrå!

• edited November -1

Jeg vil nok tro at Carl I Hagen og Spøkelseskladden har mye til felles. Du vet aldri hvor du har dem. Hvis du da ikke er Mikke Mus (en sleip glatt og skinnhellig ekkel klyse) eller Bondevik, som bare behøver å rope STANS før Spøkelseskladden løfter armene i været med replikken: IIk jeg gir meg!!! For Carl I vil bli stortingspresident, og den eneste som kan gjøre ham til stortingspresident er Mikke Mus.

• edited November -1

Eller Kjell Magne. Kommer ut på ett.

Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?