Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com eller krice krøllalfa kvakk punktum no, og vi vil invitere deg så raskt vi kan.

"Den sorte ridder slår til igjen"

edited June 2004 in Donaldisme

"Den sorte ridder slår til igjen" er den norske tittelen på den nye Don Rosa historia som kjem i DD&Co. 27.

Frå Donald Duck & Co:
"Don Rosa har laget en spennende oppfølger til historien "Den sorte ridder".
Gentlemanstyven Arpin Lusène vil ødelegge alle Skrues penger så det skal se ut som om han har greid å stjele dem. For å kunne bli "Den sorte ridder", må han få tilbake rustningen sin. Denne rustningen oppløser alt den kommer i kontakt med, men onkel Skrue fikk heldigvis gjemt den etter forrige sammenstøt. Vil "Den sorte ridder" lykkes denne gangen?"

(Vær so snill, dei som har fått historia, ikkje røp noko. Det øydelegjar spenninga.)

Comments

• edited November -1

Blir vel enklare å kommentere dette når ein har lest historia...

• edited November -1

Kan ihvertfall si at det høres utrolig spennende ut! Bare dumt at jeg har mistet den første del av "Den sorte ridder"..

• edited November -1

Eg ser ikkje heilt problemet - for augeblikket er det jo ingen av oss som har _lest_ historia. Så lenge ingen røpar noko, og det går på teoriar og tankar, bør det vel gå greitt...?

Det Øystein siterar her, er jo "Neste uke"-artikkelen i veke 27. Denne kjem uansett sannsynlegvis alle til å lese før dei byrjar å lese sjølve historia...

• edited November -1

Som sagt: Så lenge ingen øydeleggjar for andre ved å faktisk røpe kva som skjer i historia, ser eg ikkje problemet.

Særleg ikkje dersom den som startar diskusjonen nemnar litt om dette i første innlegg. Då kan dei som har lyst til det unngå desse trådane.

• edited November -1

Eg har no redigert innlegge mitt.

• edited November -1

Må seie at ein ting eg mislikar med historia, er at ho markerar veldig tydeleg at Don Rosa er soloartist og har null interesse for Disney-seriar utover Barks' og sine eigne.

Don Rosa likar å skryte av at han har tilført ein ny figur til Disney-universet (eller "Barks-universet" som han kallar det). Men slutten på "Den sorte ridder slår til igjen" visar eigentleg ganske tydeleg at dette MÅ vera ein figur som ingen andre enn Don Rosa kan bruke. Sjølvsagt, det går an å bruke Arpin Lusene, men det må bli utan rustningen. For neste gong Don har lyst til å bruke Den Sorte Ridder, kjem han til å hente ned rustninga frå verdsrommet igjen, og i slutten deponere rustninga ein heilt annan stad. Det medførar at det vil vere heilt umogleg for andre enn Don Rosa å bruke ridderen, fordi det er heilt umogleg for den enkelte forfattar å vite kvar rustninga kjem til å vere om eit år eller to når historia blir trykt.

Men ... Eg har lenge sagt at dersom eg skulle bruke Den sorte ridder i det heile tatt, vil det bli utan rustningen, så ... :-) (og det tyder ikkje at eg garantert kjem til å bruke han, nei, om nokon trudde det.)

• edited November -1

Bra serie! Det er alt jeg har å si!

• edited November -1

Og oversettern har prøvd seg på litt fransk aksent! Klasse.

• edited November -1

Ja, absolutt. Det definitivt verste med den første "sorte ridder"-historia var at den delen av historia Don sjølv likte best var fjerna heilt i den norske oversetjinga.

Vil ikkje seie det var så veldig mykje betre i "Til angreeeeep", der bokmål strøymar ut av ein høyttalar og Skrue meinar at han kjenner igjen den aksenten. :-)

Nei, dette var langt betre, sjølv om det naturleg nok kunne ha vore ENNO betre.

• edited November -1

Det er sjelden jeg ler av et donaldblad (nei, jeg er ingen surpomp!), men det bildet der donald henger i den løpske stigen er artig!

• edited November -1

Synes dette var ei svært god historie, jeg! Men viss noen skriver ei ny historie om "den sorte ridder" før rosa gjør det, der han henter ned rustningen fra verdensrommet, er det vel ingen ting i veien for at denne skulle komme på trykk? Det har jo gått rimelig lang tid mellom de andre historiene Arpin Lusene har medvirket i...? (ikke det at jeg har et sterkt ønske om det, men jeg ble litt nysgjerrig;-)

• edited November -1

Don Rosa bryr seg ikkje om kva andre serieskaparar lagar, med unntak av Carl Barks. Så dersom nokon lagar ei historie der rustningen blir henta ned frå verdsrommet, vil Don Rosa likevel neste gong han brukar ridderen opne med at rustningen blir henta ned frå verdsrommet. Og dersom rustningen først er henta ned frå verdsrommet, er det jo absurd at Skrue skal sende denne TILBAKE til verdsrommet igjen.

Poenget mitt er at dersom Don brukar Ridderen på denne måten, slik at han avsluttar kvar historie med det han har tenkt å starte neste med slik at ingenting kan skje med rustningen i mellomtida, skal det mykje til for at Arpin Lusene skal bli ein figur som fleire enn Don sjølv brukar, kanskje med unntak av eit par små historier.

Har litt lyst til å bruke han sjølv, men isåfall blir det utan rustning.

Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?