Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com eller krice krøllalfa kvakk punktum no, og vi vil invitere deg så raskt vi kan.

Hodepine

edited June 2004 in Donaldisme

Jeg har nettopp fått Donald Duck & co. nr 26 i posten og så at hodepine var A4-ark og satt fast i bladet. Det er vel derfor de har utvidet bladet fra 64 til 68 sider.

Personelig synes jeg det er bra fordi hodepine gjorde det vanskelig å lese ting i miks & tips som sto på midten av sidene.

Comments

• edited November -1

Sigurd skreiv:

Jeg har nettopp fått Donald Duck & co. nr 26 i posten og så at hodepine var A4-ark og satt fast i bladet.

Berre for å ha sagt det: Det er ikkje A4, det er same storleik som resten av bladet.

Kva skal vi seie om denne forandringa, då... Vel, eg likar det. No har Hodepine blitt ein integrert del av bladet i staden for eit slags vedlegg utan stift. Personleg trur eg at eg ville foretrekke om dei flytta premiekonkurransen inn i desse sidene òg, så hadde ein på ein måte ein stilig midtseksjon der alt sånt var samla...

Personleg må eg kanskje seie at eg hadde foretrukke om dei hadde gjort som i Fantomet: Flytta alt redaksjonelt stoff inn i ein samla midtdel. Det hadde vore noko, det.

• edited November -1

Olaf Solstrand skreiv:

Personleg må eg kanskje seie at eg hadde foretrukke om dei hadde gjort som i Fantomet: Flytta alt redaksjonelt stoff inn i ein samla midtdel. Det hadde vore noko, det.

Det synes jeg også var en god ide.

• edited November -1

Dersom DD&Co blir like bra på papirkvalitet, redaksjonelt stoff og lesereinnlegg som Fantomet, ramler jeg av stolen av ren forbauselse og glede. DET hadde blitt saker det ;)

• edited November -1

Det var jo ganske bra, men nå er de 4 nye sidene i Donald bladte faktisk blitt til Hodepinne. De kunne heller ha lagt 4 nye ekstra sider for Hodepine.

• edited November -1

Det var jo det dei gjorde. Dei berre brukte desse fire sidene til andre ting i to veker.

Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?