Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com eller krice krøllalfa kvakk punktum no, og vi vil invitere deg så raskt vi kan.

Når sendes bladene ut til butikkene?

edited June 2004 in Donaldisme

Tidligere, da bladene fremdeles utkom på tirsdagene pleide jeg gjerne å stikke innom en åpen bensinstasjon like over midnatt natt til tirsdag for å sikre meg nye blader med Don Rosa-stoff i. Etter at bladene begynte å utkomme på mandagene har jeg, natt til mandag, fått beskjed om at bladene ikke er kommet. I det siste har jeg imidlertid ved flere anledninger sett at lokale REMA 1000 butikker har fått de nye bladene alt fredagen før de skal ut i butikken - kan noen forklare dette?

«1

Comments

• edited November -1

Den lokale 7-11 butikken her får bladene alt fra torsdag til lørdagen før

• edited November -1

Det er best å abonnere fordi da får du bladene en uke før som regel.

• edited November -1

Sigvald kjøper kun de bladene med Don Rosa tegninger i så da blir det jo alt for dyrt å abonere på alt.

• edited November -1

Ok så han er en Don Rosa fan altså

• edited November -1

hei! jeg abonerer på donald fordi skruefan(naboen min) sa "aboner det er bare best!".. men hvorfor skal jeg ikke vcent da blir jeg bare så spent.. jeg la merke til at bladene kom en uke før, da tenkte jeg svarene ligger jo i donald... derfor kunne jeg se det rette svareret vær gang det kom

• edited November -1

forklar deg litt tydligere takk majuz

• edited November -1

ok!! resyme av hva jeg sa" donald hadde en "bug" med at det skrev svarene i neste donald og de som abonerte kunne se hva svaret var og sende inn!"

• edited November -1

De skriver vel ikke svarene på premieoppgavene i neste nr. ennå (hvis de gjore det) vel???

• edited November -1

Konkurransesvar? Dei pleiar vel ikkje å stå på trykk før _to_ veker etter?

• edited November -1

Jeg visste ikke at svarene sto i bladet i det hele tatt

• edited November -1

mm nå men før kom de ut i neste donald(det slutta i 2000)

• edited November -1

ska sjekke

• edited November -1

Jeg _tror_ det!!! har bare vært med i konk. fram til da!!

• edited November -1

enten er det jeg som er blind eller dere som har feil. Jeg finner ingenting som har noe med premieoppgavesvar å gjøre i blader fra 1998

• edited November -1

Ta det med ro olaf. Jeg kjenner han godt. Det var ikke ment som en trussel fra majuz sin side.. og det var donald relatret( han kom opp for og sjekke)

• edited November -1

Majuz her.. Jeg har sett igjennom og det var 2 blader som hadde det resten ikke

• edited November -1

Skruefan skreiv:

Ta det med ro olaf. Jeg kjenner han godt. Det var ikke ment som en trussel fra majuz sin side.. og det var donald relatret( han kom opp for og sjekke)

Eg sletta innlegget fordi det var tomannsprat. Det er ikkje interessant for nokre andre enn dykk to at Majuz "kommer opp" til Skruefan, så slike meldingar bør helst tas privat. Lite er meir irriterande enn LANGE trådar der det berre er to personar som snakkar med kvarandre.

At det ikkje var meint som ein trussel, skjønte eg. :-)

• edited November -1

da var jeg tilbake!! jeg syntes det var litt bra med sletting av meld.!!! jeg innrømmer feilene mine!!(skal noen dømme meg må det bli olaf!!)Det var at svarene sto to uker senere!!

• edited November -1

Lars Olav skreiv:

Den lokale 7-11 butikken her får bladene alt fra torsdag til lørdagen før

Konklusjonen er altså at om jeg nok en gang får samme svar (om at bladene ikke er kommet) på bensinstasjonen så kan jeg trygt ta ved kommende ansatt "i skole"?

• edited November -1

? jeg forstod deg ikke

Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?