Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com eller krice krøllalfa kvakk punktum no, og vi vil invitere deg så raskt vi kan.

"Fight"innstilingen te Donald er rar!!!Hvorfor?

edited June 2004 in Donaldisme

jeg trenger svar på dette innenn en måned.

plissss

Comments

• edited November -1

Kan du forklare kva du meinar med "fight"-innstilling? Eg skjønar ikkje heilt kva du meinar.

• ACAC
    edited November -1

Tænker du på den stilling Donald indtar, med svingende arm og den anden arm klar til
    at slå, hver gang i tegnefilmene når han blir sur/arg? ved ikke hvorfor den netop er sådan.
    Hvis det ikke er det du spør om må du forklare dig lidt tydeligere!

• edited November -1

ja det er det jeg mener.
    "fight"innstilingen te Donald den er rar.

• ACAC
    edited November -1

Da vi nu ved hvad du mener, kan vi begynde at tænke - hvorfor står Donald i sådan en positur? Han har været bokser engang - han må vel også ha en fortid som sømand - kanske der er tradisjon på søen for at begynde en nævekamp sådan?
    Måske er det bare tegnerne der hver gang ville have ham til at stå ham på en sjov og genkendelig måde?

• edited November -1

Ja kanskje han har vært bokser og at han må ha hatt mange boksekamper i fortiden.
    Dette er nok bare et mysterie tegnerene vet. Som de kanskje en gang vil avsløre.

=D =D

• edited November -1

Jeg tror fighte stillingen er sånn fordi det skal være morsomt

• edited November -1

Kanskje du har rett.

=D =D

• edited November -1

Jeg tror Mcduck_fan gjorde en liten feil. Det var nok fighte stillingen han mente

• edited November -1

Det er jo det jeg mener.

Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?