Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com.
vil du dratt til disney land vis du fikk lov=?
Comments
alle ville svart ja på det
er du helt sikker?
snakker om sola
ka skjer
Jeg skal til Disney World i Florida i sommer, så nei, jeg tviler på at jeg gidder å dra til Eurodisney, kanskje Disneyland i California hvis jeg hadde råd.
Ok! kos deg!! hils mikke fra meg
Eg har lov til å dra til Disneyland, er ingen som nektar meg det... Men eg trur nok at eg heller ville ha vald å bruke tid og pengar på andre ting.
Eg trur eg i fleire situasjonar har sagt at dersom eg kunne velja meg eit donaldistisk reisemål, hadde eg vald å leggja ein krans på Carl Barks' grav i Grants Pass. På andreplass må eg vel nesten setja å få vitja studioet til eit av mine mange teiknaridol - kven er eg ikkje heilt sikker på. Sannsynlegvis Scarpa, eventuelt Vicar eller Rosa.
Disneyparkane hamnar nok langt nede på mi liste, er eg redd.
Ja. der sa du noe... hmm for sette det og på listen da. men disney er jo litt kjekt og da(har jeg hørt)... leste i singaturen at skal bli onkel... Gratulerer!
Er det Disneyland i Asia ?
Ja, det finnes en disneypark i Tokyo. Her har du de som finnes for øyeblikket (selv om Paris antagelig kommer til å gå konk relativt snart):
Walt Disney World Resorts - Florida
Disneyland Resorts - California
Disneyland Resorts - Paris
TokioDisney Resorts
Dessuten så kommer også Hong Kong Disneyland
Du kan lese om de fleste her: http://disney.go.com/destinations/flash/index.html
tøft... jeg lurer på hva de kommer til og lage i sin park.."godzilla"?