Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com eller krice krøllalfa kvakk punktum no, og vi vil invitere deg så raskt vi kan.

Donald i sommerferien?

edited June 2004 in Donaldisme

vil du dratt til disney land vis du fikk lov=?

Comments

• edited November -1

alle ville svart ja på det

• edited November -1

er du helt sikker?

• edited November -1

snakker om sola

• edited November -1

ka skjer

• edited November -1

Jeg skal til Disney World i Florida i sommer, så nei, jeg tviler på at jeg gidder å dra til Eurodisney, kanskje Disneyland i California hvis jeg hadde råd.

• edited November -1

Ok! kos deg!! hils mikke fra meg

• edited November -1

Eg har lov til å dra til Disneyland, er ingen som nektar meg det... Men eg trur nok at eg heller ville ha vald å bruke tid og pengar på andre ting.

Eg trur eg i fleire situasjonar har sagt at dersom eg kunne velja meg eit donaldistisk reisemål, hadde eg vald å leggja ein krans på Carl Barks' grav i Grants Pass. På andreplass må eg vel nesten setja å få vitja studioet til eit av mine mange teiknaridol - kven er eg ikkje heilt sikker på. Sannsynlegvis Scarpa, eventuelt Vicar eller Rosa.

Disneyparkane hamnar nok langt nede på mi liste, er eg redd.

• edited November -1

Ja. der sa du noe... hmm for sette det og på listen da. men disney er jo litt kjekt og da(har jeg hørt)... leste i singaturen at skal bli onkel... Gratulerer!

• edited November -1

Er det Disneyland i Asia ?

• edited November -1

Ja, det finnes en disneypark i Tokyo. Her har du de som finnes for øyeblikket (selv om Paris antagelig kommer til å gå konk relativt snart):

Walt Disney World Resorts - Florida

Disneyland Resorts - California
    Disneyland Resorts - Paris

TokioDisney Resorts

Dessuten så kommer også Hong Kong Disneyland

Du kan lese om de fleste her: http://disney.go.com/destinations/flash/index.html

• edited November -1

tøft... jeg lurer på hva de kommer til og lage i sin park.."godzilla"?

Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?