Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com.
Også stort hurra herfra. Må jeg RAPportere hvad repræsentanter fra Donaldist-foreningen i DK har lavet: Nogle var i Århus i fredags - torsdag var vi blevet interviewet til Jyllandsposten, den største danske avis, og mens Søren rystede Rosas hånd stod jeg så bagved Rosa, mens fortografen blitzede
Artiklen kom i søndagsudgaven, i en særlig sektion om Anden. Denne sektion ble set af både lokaltv og radioen. Så fejret, det har vi!
Happy birthday, Donald Duck!! Alles gute zum Geburtstag, Donald Duck!! Buon compleanno, Paperino!! ¡Feliz cumpleaños, El Pato Donald!! Gratulera med dagen, Kalle Anka!! Joyeux anniversaire, Donald Duck!! Feliz aniversario, Pato Donald!! Til lykke med fødselsdagen, Anders And!! Gelukkige verjaardag, Donald Duck!! Iloinen alku, Aku Ankka!! Veliko vesel odziv!! С днем рождения!! ευτυχισμένα γεννέθλια!! Boldog születésnapot!! Gauisus natalis!! Sretan rođendan!! Šťastný narozeniny!! Щастлив рождение!! Hamingjusamur fæðingardagur!! Dużo zadowolony powroty!! 'n ddedwydd ben-blwydd!! Maligaya kapanganakan!! Fericit ziua de naştere!! Mutlu doğum!!
Burtsdagshilsner til Donald på 24 forskjellige språk!! :-)
Ettersom eg foretrekker å trekke fram gamle trådar framfor å starte nye: No er det vel på tide å gratulere ei viss and med ein viss 71-årsdag. Bursdagskvakk til alle!
Comments
Gratulerer, Donald! Ha en fantastisk dag!
Gratulerer Donald ! Måtte all hell og lykke stå deg bi i de 70 neste år !
Gratulerer med 70 årsdagen, vår alles kjære Donald Duck!
Med håp om et langt og godt liv.
Gratulerer med dagen, Donald Duck!
Gratulerer så mye.
Gratulerer med dagen, Donald!
Gratulerer med 70-årsdagen, Donald!
Gratulerer veldig med dagen Donald
Også stort hurra herfra.
Må jeg RAPportere hvad repræsentanter fra Donaldist-foreningen i DK har lavet:
Nogle var i Århus i fredags - torsdag var vi blevet interviewet til Jyllandsposten, den største danske avis, og mens Søren rystede Rosas hånd stod jeg så bagved Rosa, mens fortografen blitzede
Artiklen kom i søndagsudgaven, i en særlig sektion om Anden.
Denne sektion ble set af både lokaltv og radioen. Så fejret, det har vi!
Gralla med dagen... Donald Duck...
GRATULERER MED 70-ÅRSDAGEN, DONALD DUCK!!
Happy birthday, Donald Duck!!
Alles gute zum Geburtstag, Donald Duck!!
Buon compleanno, Paperino!!
¡Feliz cumpleaños, El Pato Donald!!
Gratulera med dagen, Kalle Anka!!
Joyeux anniversaire, Donald Duck!!
Feliz aniversario, Pato Donald!!
Til lykke med fødselsdagen, Anders And!!
Gelukkige verjaardag, Donald Duck!!
Iloinen alku, Aku Ankka!!
Veliko vesel odziv!!
С днем рождения!!
ευτυχισμένα γεννέθλια!!
Boldog születésnapot!!
Gauisus natalis!!
Sretan rođendan!!
Šťastný narozeniny!!
Щастлив рождение!!
Hamingjusamur fæðingardagur!!
Dużo zadowolony powroty!!
'n ddedwydd ben-blwydd!!
Maligaya kapanganakan!!
Fericit ziua de naştere!!
Mutlu doğum!!
Burtsdagshilsner til Donald på 24 forskjellige språk!! :-)
Eg klarer ikkje å overgå Håvard sin gratulasjon, men eg må vel skrive nokre ord her eg også!
Gratulerer med dagen Donald!!!
Dessverre glemte du gratulasjonen på samisk...
Lihkku beivvin, Vulle Vuojáš!
(Donald Duck heter på samisk Vulle Vuojáš)
Ettersom eg foretrekker å trekke fram gamle trådar framfor å starte nye: No er det vel på tide å gratulere ei viss and med ein viss 71-årsdag. Bursdagskvakk til alle!
Grattis med da'n, Donald!
Gratulerer med dagen, Donald! :D
Hurra for deg som fyller ditt år... :D
Gratulerer med dagen Donald.
Vil med det samme si at bildet i venstre hjørne er veldig fint, Olaf!
71 år, ikke 70...
Gratulerer så mye!:D
severn skreiv:
Dei fleste innlegga i denne tråden er eit år gamle. :-)