Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com eller krice krøllalfa kvakk punktum no, og vi vil invitere deg så raskt vi kan.

DVD i Jubileumsnummer

edited June 2004 in Donaldisme

Nokon som veit kva denne DVDen inneheld?

Comments

• ACAC
    edited November -1

et spil og to Donald-tegnefilm

• edited November -1

AC skreiv:

et spil og to Donald-tegnefilm

Er dette eit heilt spel og kva teiknefilmar er dette?

• edited November -1

"Spelet" er ein slags "einarma banditt" der du skal trykke på ein knapp for å starte hjulet, og dersom du får tre rette, får du vite eit Donald-fakta.

Dei to filmane er "Donald's Ostrich" (1937) og "Donald på golfbanen" (original tittel overskrive på DVD-en) (1938, trur eg). Såvidt eg veit er begge laga av "andeteamet", med Jack King i spissen og både Barks og Hannah og eit par namn til i staben.

• edited November -1

Her har de virkelig slått på stortromma, ja.

• edited November -1

Olaf Solstrand skreiv:

"Spelet" er ein slags "einarma banditt" der du skal trykke på ein knapp for å starte hjulet, og dersom du får tre rette, får du vite eit Donald-fakta.

Dette "spillet" kunne de bare ha spart seg. Det hadde vært mer enn nok med en meny der man kunne bla seg gjennom Donald-faktaene. Motivet var vel å lage litt underholdning for de yngste, men er det noen som skjønner at spillet er "fikset" og ikke har tilfeldig utfall, så er det vel datafantomene i barneskolealder.

• edited November -1

Den DVDen var skikkeleg ræva. (Filmene er jo bra, kvaliteten var jo på trynet.) Men kva annet kan man forvente seg av eit teikneserie-bilag, spesielt sidan bilaga til DD&Co blir berre verre og verre. Eg savnar klistremerkar og plakatar, som det heldigvis har begynt å ta seg opp med.

• edited November -1

Kristian Rødvand skreiv:

Den DVDen var skikkeleg ræva.

100% enig i det. Jeg foretrekker plakater.

• edited November -1

Kristian Rødvand skreiv:

Eg savnar klistremerkar og plakatar, som det heldigvis har begynt å ta seg opp med.

Klistermerker er det vel heller lite medfor tiden, men det har vært et par plakater. Plakater liker jeg, klistermerkene klarer jeg bare ikke ta vare på, de klistres bare på kjøleskapet. Av en eller annen merkelig grunn...

• edited November -1

Hvis nogen endnu skulle have for hovedet at anskaffe sig denne DVD, er det vel også værd at overveje, at de to kortfilm ikke findes med original tale. Der er bare norsk, svensk og dansk tale. Jeg ved ikke med den norske, men den danske Donald-stemme er *umulig* at forstå, og lyder i øvrigt alt for anstrengt og ulig den amerikanske.

Men tanken om at lægge en DVD med et par kortfilm ved ugebladet, synes jeg, er rigtig god. Havde der blot været originaltale på de to film, ville det ligefrem være en DVD, jeg var glad for.

Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?