Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com.

Trykkeristreik over

edited May 2004 in Donaldisme

For alle dere som fryktet en Donald-løs sommer, er det nå på tide å slappe av. Partene har kommet til enighet.

http://www.nrk.no/nyheter/okonomi/3797388.html

Comments

• edited November -1

Hurra!
    Da er det bare å glede seg til sommerlesingen og "The Black Knight returns" av Don Rosa.

• edited November -1

"returns"

"GLORPS again", meinar du. :-)

• edited November -1

Er det en splitter ny historie fra Don Rosa? Gleder meg. Godt å høre at streiken er over også..

• edited November -1

Einherje skreiv:
    "For alle dere som fryktet en Donald-løs sommer, er det nå på tide å slappe av. Partene har kommet til enighet.
    ---------------------
    Ja det er bra! Men det er nok mange som ikke vil slappe helt av så lange det er bryggeristreik.

Dagbladet skriver forøvrig at Se og Hør ble trykket i Sverige under streiken. Det samme kunne altså vært gjort med DD&Co og AA&Co.

• edited November -1

Flaks at streiken er over, nå kan jeg virkelig begynne å glede meg til sommerlesningen.
    skal det være med noe fra Floyd Gottfredson i Sommer lesningen?

• edited November -1

Sigvald skreiv:
    ---------------------
    Ja det er bra! Men det er nok mange som ikke vil slappe helt av så lange det er bryggeristreik.
    --------------------------------------------------------------

Litt OT.. men.. slapp nå helt av.. Bryggeristreiken er nå avblåst: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=227511 .Er bare Journalistene og Transportarbeiderstreiken som pågår nå.

Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?