Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com.
Einherje skreiv: "For alle dere som fryktet en Donald-løs sommer, er det nå på tide å slappe av. Partene har kommet til enighet. --------------------- Ja det er bra! Men det er nok mange som ikke vil slappe helt av så lange det er bryggeristreik.
Dagbladet skriver forøvrig at Se og Hør ble trykket i Sverige under streiken. Det samme kunne altså vært gjort med DD&Co og AA&Co.
Flaks at streiken er over, nå kan jeg virkelig begynne å glede meg til sommerlesningen. skal det være med noe fra Floyd Gottfredson i Sommer lesningen?
Sigvald skreiv: --------------------- Ja det er bra! Men det er nok mange som ikke vil slappe helt av så lange det er bryggeristreik. --------------------------------------------------------------
Litt OT.. men.. slapp nå helt av.. Bryggeristreiken er nå avblåst: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=227511 .Er bare Journalistene og Transportarbeiderstreiken som pågår nå.
Comments
Hurra!
Da er det bare å glede seg til sommerlesingen og "The Black Knight returns" av Don Rosa.
"returns"
"GLORPS again", meinar du. :-)
Er det en splitter ny historie fra Don Rosa? Gleder meg. Godt å høre at streiken er over også..
Einherje skreiv:
"For alle dere som fryktet en Donald-løs sommer, er det nå på tide å slappe av. Partene har kommet til enighet.
---------------------
Ja det er bra! Men det er nok mange som ikke vil slappe helt av så lange det er bryggeristreik.
Dagbladet skriver forøvrig at Se og Hør ble trykket i Sverige under streiken. Det samme kunne altså vært gjort med DD&Co og AA&Co.
Flaks at streiken er over, nå kan jeg virkelig begynne å glede meg til sommerlesningen.
skal det være med noe fra Floyd Gottfredson i Sommer lesningen?
Sigvald skreiv:
---------------------
Ja det er bra! Men det er nok mange som ikke vil slappe helt av så lange det er bryggeristreik.
--------------------------------------------------------------
Litt OT.. men.. slapp nå helt av.. Bryggeristreiken er nå avblåst: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=227511 .Er bare Journalistene og Transportarbeiderstreiken som pågår nå.