Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com.

Jubileumskonkurranse

edited May 2004 in Donaldisme

I samband med at det no er nøyaktig ein månad til Donald fyllar 70 år, har vi no lagt inn ein jubileumskonkurranse på Andeby Online. Denne har 70 spørsmål - eitt for kvart år Donald har vore i rampelyset - og ganske stilige premiar til å vere den første premiekonkurransen Andeby Online har.

Det er vel unødvendig å seie dette, men eg legger det til likevel: Det er sjølvsagt absolutt ikkje godteke å diskutere svara på konkurransen i diskusjonsforumet.

«1

Comments

• edited November -1

Den var imponerende stor:-)
    Velidig bra med varrierende vanskelighetsgrad og om mange forskjellige emner relatert til Disney og ikke minst om Donald Duck.

Skal kjøpe inn noen pakker som jeg skal kose meg med når jeg svarer på de engang jeg har godt tid:-)

Jeg lurer på en ting; hvem sponser dere med boken? Er det Sætre det også eller er det noe dere betaler fra deres egne lommer?

• edited November -1

For å vere heilt ærleg: Eg skreiv eit forord til ei årgangsbok og fekk tilsendt fire gratiseksemplar, og mannen som jobba på lageret på Egmont kunne ikkje romertal (ryktast det), så eg fekk masse eksemplar av feil bok. Så denne boka er det eg som sponsar etter å ha fått litt fleire gratiseksemplar enn eg har bruk for.

• edited November -1

Men er du ikkje redd for at folk vil prøve å stille desse spørsmåla på Quizen??

• edited November -1

Om dei gjer det før 9. juni, kjem eg til å sensurere dei. Så enkelt er det.

• edited November -1

Genial konkurranse Olaf! Klarte meg ikke særlig bra men, ... vel vel! Geniale premier, og godt varierte spørsmål! Genalt Olaf!

• edited November -1

Hmm... Tror ikke jeg ble vinneren akkurat. Jeg vet ikke jeg, er det ulovlig å si hvor mange rette man fikk på forumet?

• edited November -1

Du kan gjerne seie kor mange rette du fikk. Du kan til og med seie kva spørsmål du hadde problemer med og ikkje, så lenge du ikkje går inn på kva du svarte og kva du meinar at er rett svar.

• edited November -1

Svarfristen er 9. juni (naturligvis).

• edited November -1

Er det lov å slå opp ting?

• edited November -1

Det hadde vært umulig å nekte noen det. Dessuten kunne vi aldri ha kontrollert det, så du må gjerne slå opp alt du klarer. Mange av spørsmålene er likevel laget slik at det ikke er mulig å ta et raskt søk på internett og finne svaret, så hvis du i utgangspunktet ikke har peiling, har du heller ingen sjanser i denne konkurransen.

• edited November -1

Jørn Inge Frostad skreiv:
    "Og.. hehe.. er 66 rette bra?"

Det er i allefall bedre enn de 54 rette jeg hadde. Uansett har jeg boka fra før + allerede prøvesmakt en pakke med Donald-kjeks, så det var bare kjekt å delta i jubileumskonkurransen...

• edited November -1

Fikk 64 rette jeg.

• edited November -1

Då er det lagt til ei toppliste.

Alle som har svart, vil få opp topplista ved å gå inn på konkurransen. Altså: DERSOM du allereie har svart, finn du ei toppliste på
    http://www.andebyonline.com/quiz.php

• edited November -1

Jeg var på butikken i dag, men der var det ingen kjeks. :-(

Om kjeksutkjøringen også blir berrørt av denne transportarbeiderstreiken så må jeg nesten si at det går for langt her ja. Mangel på bleier liksom, hva med Donald-kjeks??? Tenker ikke Erna Solberg på meg??? Jeg vil ha kjeks, NÅÅÅ!!!! :-)

• edited November -1

Hm, jeg har fremdeles sjansen til å vinne.

• edited November -1

Ja, og det står det respekt av. :-)

Og eg som trudde at vi faktisk hadde klart å pønske ut litt vanskelege spørsmål...

• edited November -1

Men forhåpentlegvis deltar du ikkje berre for å vinne heller? :-)

• edited November -1

med 70 poeng ligger jeg foreløpig på premieplassering sammen med en annen. Jeg ser av reglene at det blir loddtrekning dersom enda flere ender opp med full pott. For meg er ikke bokpremien det aller viktigste (jeg har den aktuelle boken fra før og vil gi mitt eksemplar til min gode danske venn AC dersom jeg vinner en - og han vil ha den). Det som likevel vil være fint er om alle som oppnår premiepoengsum (70 poeng) eller oppnår minst en gitt poengsum kunne få et offisielt AOL-diplom til å henge på veggen.

• edited November -1

God idé, Sigvald, om det er interesse for dette.

Forutsatt at det ikkje blir ALT for mange det er snakk om, ser eg ikkje noko problem i å sende diplom til t.d. alle som har over 60 poeng. Eller, om det blir for mange, 65 poeng. Eller noko sånt. Diplom til alle hadde vore det koselegaste, men så var det dette med porto og pengar, då... Etter to dagar er det 30 deltakarar. Etter 30 dagar... Grøss. Nokre tusen kroner i porto, kanskje...

• edited November -1

Ein observant løysar (takk, Sigvald) har gjort meg klar over at konkurransen innehaldt eit par småfeil. Desse er no retta.

Men, det var òg ein STOR feil der. I spørsmålet om kva favoritteikneseriefiguren til Langbein heitar. Figuren har vore med i kanskje to-tre historier, men det visar seg at han har hatt to-tre ulike NAMN. For å gjere alt verre, var namnet eg hadde brukt som alternativ, eit FEIL namn som er ei blanding av eit par av desse namna, som figuren aldri har hatt.

Det spørsmålet er difor no ENDRA. No er det ikkje lenger spørsmål om namnet, men eg vil vite kva slags DYR denne figuren er. Då dyrenamnet var nemnt i den førre formuleringa av spørsmålet òg, vil ikkje dette skape problemer for dei som allereie har svart.

Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?