Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com eller krice krøllalfa kvakk punktum no, og vi vil invitere deg så raskt vi kan.

Donald-quiz!

1257258259260262

Comments

• Vikinger besøker Italia i en historie tegnet av Marco Rota?
  • Glomgold, du kødder vel nå? Alle vet da at det er Enrico Faccini som er den fremste italienske Disney-kunsteren.
  • edited January 2020
    Mine herrer, det er ikke disse utmerkede kunstnerne jeg har i tankene.
  • Romano Scarpa
  • Glomgold skrev:
    Romano Scarpa
    Joda, det visste vi nok alle sammen. ;) Utfordringen er å finne ut hvilken historie av Romano Scarpa.
  • Er dette landområdet også i Italia? Og er det andeunivers eller museunivers?
  • Ikke Italia. Museunivers.
  • Karamell skrev:
    Ikke Italia. Museunivers.
    Åh, ikke Italia faktisk? Du sa "Vi skal til støvellandet" tidligere, så da trodde jeg du refererte til det "eventyrlige landområdet" i spørsmålet ditt.
  • Italia er produksjonslandet. Beklager uklarheten.
  • edited January 2020
    Lukter pocketbok-historie her.
    To slåsskjemper her, i alle fall.
  • Får vi vite om denne gjetningen var korrekt, Karamell?
  • Minner om oppgavens ordlyd: Hva er det eventyrlige landområdets lukrative kjennetegn?
  • Har ikke pocketboka her, men mulig: "den evigvarende flammen"?
  • Det godtas selvfølgelig. De oppfarende matrosene Bill og Bull oppdager øya fra eventyret om dronning Kalhoa. Pga. store olje- og gassforekomster brenner det her ganske riktig "en evig ild". Klassisk Scarpa.
  • Ja, da er det vel Glomgolds tur til å stille nytt spørsmål. :)
  • Vet ikke om det er død eller levende, men hvilken pris setter Carl Barks på sitt eget hode på en etterlyst-plakat i en kjent Barks-historie?
  • Husker ikke prisen, men synes å huske det "Etår etterlyst for mye rart"
  • $1000 SD Reward er det vel som står på wanted posteren i Sheriff of bullet valley. Mulig det står noe om død eller levende i norsk versjon.
  • Det er korrekt. Står 1000 kroner i den norske versjonen.
Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?