Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com eller krice krøllalfa kvakk punktum no, og vi vil invitere deg så raskt vi kan.

Tilbud verdt å få med seg

2»

Comments

• edited November -1

Olaf Moriarty Solstrand skreiv:

Og dette innlegget var *fullstendig* malplassert når han eg skreiv svar til sletta innlegget sitt gitt. Nei, det var sjølvsagt ikkje ulvens kostyme som blei sletta av ein moderator. Eg svarte på Auduns innlegg om kva som hadde skjedd med Sigvalds innlegg.

Fint om folk *lar vere* å slette/endre ting som folk har svart på ... Sånt blir det kaos av, nemlig.

Det aller beste hadde selvsagt vært om moderatorene ikke hadde vært overivrige i tjenesten slik man en sjelden gang ser antydninger til. La det likevel med en gang være sagt at som regel fungerer moderatorenes linje svært bra her i forumet :-)

• edited November -1

Olaf Moriarty Solstrand skreiv:

Og dette innlegget var *fullstendig* malplassert når han eg skreiv svar til sletta innlegget sitt gitt. Nei, det var sjølvsagt ikkje ulvens kostyme som blei sletta av ein moderator. Eg svarte på Auduns innlegg om kva som hadde skjedd med Sigvalds innlegg.

Fint om folk *lar vere* å slette/endre ting som folk har svart på ... Sånt blir det kaos av, nemlig.

Sigvald svarte:

Det aller beste hadde selvsagt vært om moderatorene ikke hadde vært overivrige i tjenesten slik man en sjelden gang ser antydninger til. La det likevel med en gang være sagt at som regel fungerer moderatorenes linje svært bra her i forumet :-)

Uhm, kva i alle dagar har svaret ditt å gjera med det du svarer på? Det eg reagerer på her er at Audun- har sletta sitt eiget innlegg, med det resultat at tråden innehaldt innlegg som svarte ting som ikkje lenger eksisterte. Den situasjonen kan då på ingen måte gjerast betre av slappare moderatorar?

Og overivrig og overivrig ... Er ikkje *så* mykje som slettast her akkurat. Og det innlegget eg sletta frå denne tråden veit eg at fleire debattantar har reagert på òg, så kor overivrig det var kan vel diskuterast.

• edited November -1

Hva slags innhold er det på de DVD'ene? Er det "Samlede filmer "av et eller annet""? Eller er det et utvalg av ulike historier?

• edited November -1

Det er kort filmer med Mikke, Donald etc etc. Det skal visstnok bli en slags kronologi over det hele hvis du kjøper alle boksene. Ihvertfall for de amerikanske utgavene. Jeg kjøper ikke de norske så der er jeg på tynn is for å synse noe som helst :)

• edited November -1

Nå er pakken i mine hender. Over 17 timer med film. Gjett hva helgen skal brukes til, forutsatt dårligere vær enn akkurat nå. For nå skinner solen i Bergen :)

• edited November -1

Chrisron skreiv:

Jeg har heldigvis alle de amerikanske boksene så jeg slipper å bekymre meg for hva de koster idag.

Jeg har faktisk både amerikansk og norsk utgave av Silly Symphonies da "The Three Little Pigs" er forskjellige på settene. Det norske settet har originalutgaven, mens det amerikanske har en utgave der ulven er omtegnet i en sekvens. (I det amerikanske settet vises bare et par sekunder av originalsekvensen i Maltins intro til filmen.)

Siden du har både amerikansk og norsk utgave kan du kanskje svare på et spørsmål angående easter eggene. Vi er flere som har den norske utgaven, og vi klarer ikke få fram Water Babies. Denne skal være tilgjengelig slik:
    "On the second screen of the "Fables and Fairy Tales" sub-menu, highlight "Lullaby Land" and press left to highlight Ambrose the Cat's sword. Selecting this will lead you to Walt's intro for "Water Babies" followed by the cartoon."
    Når vi gjør dette får vi introduksjonen med Walt, men ingen film. Den hopper rett tilbake til menyen. Ikke finner vi den noen andre steder heller. Er dette en feil på den norske utgaven? De andre easter eggene fungerer helt fint.

• edited November -1

Har nå testet mine utgaver. Water Babies vises på den amerikanske, men som du sier ikke på den norske. Merkelig.

• Starter opp igjen kvakk.no sin varslingstjeneste og deler denne med dere:

Walt Disney spesialhefter var en serie som Egmont prøvde å lansere parallelt med de komplette årgangene, den serien samlet de spesialheftene som kom i tidsrommet 1959 - 1968 og som ikke kom med de i komplette årgangene.

Alle de fire bøkene er nå på salg hos serie.no for 99,- pr stk.

Det vil si at alle fire bøkene nå bare koster 17 kroner mere enn en bok ville kostet opprinnelig.
    Gratis frakt er det også hvis du bestiller alle.

• Alle de fire bøkene er nå på salg hos serie.no for 99,- pr stk.
    Takk for tipset, tror faktisk jeg skal bestille disse. Men et kort spørsmål om noen vet: Komplette årganger kommer med smussomslag for abonnenter, men uten omslag i bokhandler og ved bestilling på serie.no (?). Er det samme tilfelle for disse bøkene også?
  • Takk for tipset!
  • Linken til serie.no virker ikke, av en eller annen grunn har kolon etter https blitt borte. Her er en fungerende link: https://serie.no/sok?q=walt disney spesialhefter
  • Ikke enkelt med slike nymotens ting som linker, var enklere med brevduer.
    Takk for at du ryddet opp Mesterius.
  • Takk for tipset.
    Gratis frakt er det også hvis du bestiller alle.
    Mangler 4 kroner for å få gratis frakt her :)

Men, jeg ser Serieskatter 1-6 også koster 99,- pr. stk. så jeg tar med en av de, tenker jeg.
  • Dette med kolon som mangler i linker er noe jeg har sett flere ganger i det siste. Lurer på hva det kommer av.
  • edited August 2019
    Ser nå at det hadde sneket seg med ett Sprint album, derfor jeg tippet over gratis porto grensen, men som trondmm oppdaget, kan alltids kjøpe litt mere for å få "fri" porto :)
  • Pakke mottatt. Det viser seg at alle fire bøkene leveres med hvite støvjakker som matcher de komplette årgangene. På minetegneserier.no er de to første avbildet uten. Men ett godt kjøp. Anbefales
Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?