Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com eller krice krøllalfa kvakk punktum no, og vi vil invitere deg så raskt vi kan.

"Skrue McDucks liv og levnet" anskaffelse

edited April 2004 in Donaldisme

Ja.. har nå lånt denne boken fra biblioteket og lest den ferdig. Det fristet for meg å kjøpe den, men har henvendt meg til de store nettutikkene... bokkilden.no, osv... Så jeg lurer på om dere vet om noen nettbutikker som har denne inne? Eller noen som er villige til å selge den?

Comments

• edited November -1

Dei fleste nettbokbutikkar fungerar slik at dei ikkje har noko lager. Dei kjøpar bøkene direkte frå forlaget etterkvart som dei har bruk for dei. Så når noko er utsolgt t.d. på mao eller Bokkilden, er boka utsolgt frå forlaget. Og då er ho straks omtrent umogleg å finne på nett - med mindre du finn ei nettbutikkavdeling av ein "normal" bokhandel som tilfeldigvis har denne boka.

• edited November -1

jeg kjøpte den på bokkilden, men det begynner å bli et par år siden.

• edited November -1

ellers er jo qxl.no og gibud.no et alternativ - den dukker kanskje opp der fra tid til annen.

• edited November -1

Jeg kjøpte den på netthandel i fjor.
    det var ikke noe problem.

• edited November -1

ja ja.. nå har jeg sett så og si overalt.... både bokkilden, netthandelen.no... ord.no, til og med ARK bokhandel... og resultatet er at ingen har den inne, utsolgt fra forlaget på ubestemt tid. Så.. noen andre tips til hvor jeg kan skaffe denne, mon tro om bruktbokhandelen har den?

• edited November -1

Angus McDuck skrev:
    "noen andre tips til hvor jeg kan skaffe denne, mon tro om bruktbokhandelen har den?"

Jeg har ingen andre tips bortsett fra å prøve å se i bruktbokhandeler. Iblant kan det hende at boka dukker opp der, så det handler om å være på rett sted til rett tid.

• edited November -1

Vel, å finne boken på en netthandel blir kanskje vanskelig. Sendte en mail til bokkilden.no der jeg spurte om de visste noe om denne utgivelsen. Dette er et utdrag av svaret jeg fikk;

"Denne boken kommer nok ikke på en stund.
    Det er tomt på lageret og forlaget kommer ikke til å trykke den opp igjen før 2006. Så her er det nok bare å smøre seg med tålmodighet."

Så for en helt ny bok må vi nok vente en god stund....

• edited November -1

Egmont burde trykket denne boken omigjen tidligere.. er jo 7 lange år siden den første gang ble utgitt (om man ikkke teller med at historiene først kom i donald-bladene). Men men... er vel ikke så mye å gjøre da... får vel sjekke brukthandelene... kanskje vente.. så kom jeg også til å tenke på at Hall of Fame vil ha disse historiene.. Så det kan bli spennende med andre ord å vente :D Tar det med humør jeg.

• edited November -1

Don Martin skreiv:
    "Vel, å finne boken på en netthandel blir kanskje vanskelig. Sendte en mail til bokkilden.no der jeg spurte om de visste noe om denne utgivelsen. Dette er et utdrag av svaret jeg fikk;

"Denne boken kommer nok ikke på en stund.
    Det er tomt på lageret og forlaget kommer ikke til å trykke den opp igjen før 2006. Så her er det nok bare å smøre seg med tålmodighet."

Så for en helt ny bok må vi nok vente en god stund...."

Hm.. Svaret jeg fikk var; "Hei!
    Takk for henvendelsen.

Boken er utsolgt fra forlaget og ifølge dem vil den ikke bli trykt i flere
    eksemplarer.
    Boken vil derfor ikke komme i salg igjen hos Bokkilden."

• edited November -1

yo Angus; har du fått tak i boken ennå? hvis ikke: fikk mail i dag fra Sven Furu; en hyggelig bruktblad-dealer fra Sarpsborg. han skrev bl. a. at han kom til å legge ut endel godbiter - deriblant skrue mcduck's liv og levnet - ut for auksjon på gibud.no fra 2. mai. så følg med der! :)

• edited November -1

Nå har det seg slik at jeg har funnet boken på QXL.. og har lagt inn bud der... så.. jeg håper jeg beholder budet frem til auksjonen er over.

Men ellers takk for alle som har svart.. kommer tilbake om det er noe mer i denne saken.

• edited November -1

Tronsmo I Oslo hadde flere eksemplarer til salgs sist jeg var der i starten av forrige måned. Prøvd der ???

• TedTed
    edited November -1

Han derre Sven Furu er en hyggelig kar, jeg var den eneste som bydde på smckd. liv og levnet, så nå har jeg den:)Det var på gibud.no... stå på, så får nok du den også!!;)

Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?