Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com.

Skrue McDucks liv og levnet

13»

Comments

• Det heter vel eksemplar på norsk, ja.
  • FrankAa sa:
    Fant ikke noen doble sider eller (tydelige) tegn på at sider var klipt og ertattet i min bok. Så jeg antar at den er et helt nytt trykk - men fikk lyst å sjekke dette mer nøye nå.
    Det er en innlimt side i mitt eksemplar også. Det er snakk om arket med sidenummer 407 og 408. Men man må nesten vite om det på forhånd og studere innbinding med lupe for å legge merke til det. Så vil ikke si det er noe stort problem.
  • Enig med Hallgeir. Dette er en av anglisismene som fordreier innholdet når den brukes. Det verste eksempelet jeg har sett, er dette. Hvis noen faktisk hadde betalt så mye for en kopi av en sjelden bok, kan man vel trygt si at de har blitt holdt for narr.
  • edited November 2016
    Nåja, det står jo i artikkelen at kopien var sjelden. :D Så kanskje kopien var sjeldnere enn originalboken...
  • Forresten, når det gjelder håndtekstede utgivelser så er Carl Barks Beste fra 2001 håndtekstet.
  • Det stemmer, Mikkel. Fantastisk fin bok det der. :)
Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?