Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com eller krice krøllalfa kvakk punktum no, og vi vil invitere deg så raskt vi kan.

Walt Disneys spesialhefter

2»

Comments

• Jeg oppfatter det på samme måte:-)
  • Jeg abonnerer og har akkurat måttet etterlyse bok 3 av denne serien ettersom jeg ikke hadde fått den ennå. Kundeservice hos Egmont var behjelpelige og tilbød seg å sende både bok 3 og 4. De kunne samtidig opplyse om at det ikke blir flere bøker, serien avsluttes med nr. 4.

Kanskje solgte den ikke nok, ikke vet jeg. Jeg uttrykte i hvertfall at jeg syntes dette var dumt og Kundeservice lovet å "bringe ønske om at vi fullfører serien videre internt her hos oss" som de skrev.

Kanskje det hjelper om flere formidler dette ønsket til Egmont. :)]
  • edited September 2016
    Sååå... hvor mange bøker var planlagt opprinnelig? Hvor mange flere trengs for å fullføre serien?

EDIT: Tittet akkurat på forrige side og så at planen var seks bøker.
  • Merkelig påfunn når de har annonsert seks bøker, som ikke akkurat er en uoverkommelig mengde. Bok 5 ble vel også annonsert i følgebrevet til bok 4. Men det er ikke kommet noen kontrabeskjed.
  • Hvis det er mangel av abonnenter som har vært en medvirkende årsak kan de ihvertfall skylde seg selv når det ikke var mulig å bestille abonnement da nr 1 og 2 ble gitt ut.

Tror det var en del som kjøpte bok en og to som da ikke har bestilt abonnement
  • Her kom abonnementsmulighet altfor sent, ja. Etter bok fire hadde jeg litt kontakt med Egmont på FB og fikk inntrykk av at innledende redaksjonelt arbeid var i gang. Men ble kanskje ikke mer enn det innledende.
  • Jeg er abonnement og fikk bok 2 for noen måneder siden.
    Kanskje jeg må etterlyse også.
    Det kan jo tenkes at serien ble ulønnsom fordi Egmont sluttet å sende bøker til abonnentene.
    I Carl Barks Andeby må jeg f.eks etterlyse hver ny bok via kundeservice før jeg får den i posten. Sånn har det vært i over et år nå.
  • "Det kan jo tenkes at serien ble ulønnsom fordi Egmont sluttet å sende bøker til abonnentene."

Denne kommentaren skulle jeg gjerne trykket like på. :D
  • Jeg abonnerer også på Star Wars albumene Egmont utgir. Da det begynte å gå litt tid fra jeg så nr 4 i butikken uten at jeg mottok det, kontaktet jeg Egmont. Viste seg etterhvert at de hadde glemt å sende ut til abonnentene! De unnskyldte seg litt med ferieavvikling, men spørs om de har for dårlige rutiner generelt når det er problemer også med CBA og Walt Disneys Spesialhefter. Savner da ordrehistorikken fungerte på Univers.no...
  • edited September 2016
    "Viste seg etterhvert at de hadde glemt å sende ut til abonnentene! De unnskyldte seg litt med ferieavvikling, men spørs om de har for dårlige rutiner generelt når det er problemer også med CBA og Walt Disneys Spesialhefter."

Mulig jeg er hard, men jeg synes ikke "ferieavvikling" er i nærheten av en god nok unnskyldning for at et så stort forlag GLEMMER å sende ut bøker til abonnenter.
  • Fullstendig enig. Og sender som b-post selv etter forglemmelsen. Mottok Star Wars utgivelsen nærmere fire uker etter den var tilgjengelig i løssalg. Får jo nevne positive ting også som at Tempo bok nr 12 ble levert allerede denne uken.
Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?