Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com eller krice krøllalfa kvakk punktum no, og vi vil invitere deg så raskt vi kan.

Tyveri av originalblader fra Egmont Danmark

edited May 2014 in Donaldisme
Originaler er blitt stjålet i. Danmark

Comments

• Finnes det virkelig slike esker der ute? I Norge også?
    Her er det på sin plass med adresser og eventuelle adgangskoder.
  • Originale førsteutgaver står det i linken ...
    Finnes det uoriginale førsteutgaver av et Donald-blad?
    Førsteutgave er førsteutgave. Alt annet er opptrykk.
  • "Uoriginale" førsteutgaver må da være opptrykk som er ment å passere som førsteopplag, altså forfalskninger. Noe som jeg ikke kan forestille meg har vært gjort. Dette er rett og slett eiendomsmeglerspråk.
  • I forbindelse med en annen kriminalsak har disse bladene dukket opp igjen slik jeg forstod en nyhetsmelding tidligere i uken!
  • Bladene har ikke dukket opp igjen allikevel. Nyhetssaken som jeg antar du tenker på har tilsynelatende blitt oppdatert etter publisering: "Tirsdag eftermiddag er kasserne blevet overdraget til Egmont, som altså kan konstatere, at der ikke er tale om den savnede samling. - Vi kan konstatere, at der ikke er et eneste Anders And-blad imellem materialet, siger Gitte Hoffmann Hansen."
  • Jeg husker da jeg besøkte Egmont i Oslo for et par år siden, stod disse årgangene lett tilgjengelig ved en gang gjennom redaksjonslokalene. Det var bare å stikke handa inn i hyllene og ta med seg et par årganger. Her overdriver jeg nok litt, det hadde nok blitt observert, vi var jo ikke besøkende som gikk rundt på egenhånd. Det kan jo hende at de blir litt sikrere plassert etter det som skjedde i Danmark. Jeg tar som gitt at noen eventuelle tyver ikke leser dette :-)
  • Takk for oppdatering Mesterius! Trist at det allikevel ikke var den savnete samling.
  • En gladsak fra vårt eget Nasjonalbibliotek.
Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?