Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com eller krice krøllalfa kvakk punktum no, og vi vil invitere deg så raskt vi kan.

Andeby – Uskyldig moro eller destruktive baktanker?

For å få meg en god latter hender det jeg går inn på nyhetsspeilet.no.
Det er ikke ment som en humorside, men her ventet de på verdens undergang 21.12.12. Nå for tiden så er det vel NWO som bekymrer mest. Og chemtrails er stadig aktuelt.
I en "artikkel" fra oktober er det Andeby som får gjennomgå.

Comments

• Nyhetspeilet sin verdensoppfatning er for mange (meg inkludert) stor humor, men det skremmer at det finnes flere mennesker som tror på det der.
  • En av mange morsomme detaljer som kommer fram et at Langbein er rotte.... Det at han i begynnelsen ble kalt Dippy Dawg var vel bare en del av konspirasjonen for å skjule hva det nå måtte være behov for å skjule....
  • Det er enda flere morsomme påstander i linkene han har lagt med som kildehenvisninger :D Det er i alle fall mange som er opptatt av sex.
  • Noen gullkorn for dem som ikke greier å lese hele teksten pga latterkrampe:

"Disney var kjent som en kravstor, detaljorientert tyrann, som likte best å jobbe på kvelden og natten. Det som kanskje er mindre kjent var hans legning som pedofil og troende satanist."

"Endene går kun med topp og rumpen bar. Å gå kledd slik var uhørt for 50 år siden, i dag gjør omtrent alle i Norge det."

"Det norske folks forhold til Bibelen og Gud har dalt i takt med antall år Donald har vært i butikkhyllene. Disney har uten tvil hatt innflytelse på leserne, og dermed oppnådd sin hensikt."

Og fra kommentarfeltet:
    "Mikke er en demon som åpenbaret seg for Disney på 20 tallet og gav så Walt Disney instruksjoner gjennom en elektrisk mikrofon (spiritisme) derav navnet Mickey. I dag er denne demonen en av verdens mektigste varemerke, fremmer pedofili og homofili, tjener penger på å seksualisere barn og bruker aktiv mind control for å svekke barns tro på Gud og bibelen."

"Dyr skal behandles godt, selvfølgelig, men de er ikke mennesker, slik Disney prøver å programmere oss til å tro."
Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?