Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com eller krice krøllalfa kvakk punktum no, og vi vil invitere deg så raskt vi kan.

Kunne du vært sammen med en mann over 30 som har Don Rosa-bøker?

Comments

• Joda :)
  • Mann? Nei.
    Der setter jeg grensen.
  • Innlegg nr. 13:
    Etter min mening er det mye pinligere å ikke kunne stave et enkelt ord som "vært".
    :D
  • Det finnes altså fremdeles folk under 80 som mener at tegneserier er barnslige og fordummende. Godt å se at 96.7% (av deltagere på Kvinneguiden) er uenige.
  • Kanskje stemmene på Kvinneguiden er fra nye brukere som har klikket seg inn via kvakk.no :D
  • Er glad så lenge jeg har en mann som aksepterer at jeg har hyllene fulle av DonRosa-bøker og andre Donaldutgivelser :D
  • Kan det være slik at du er sammen med en mann som selv er litt interessert i Donald?
  • Det er mulig, Tintern. Men min Donald-samling tar fortsatt opp mer plass i bokhylla likevel :)
  • edited October 2015
    Live fra NRK-programmet «Dama til» tror jeg ikke kunnne det.

Hun synes tydeligvis det er ustyrtelig morsomt at Stian Blipp har en jubileumspocket i hylla si.
  • "Det var Donald i bokhylla... Det er det ingen voksne som har." Haha.
    Svar i tråden:
    "Donald Duck & Co: Det er plass til mye mer Donald i den hylla der! Send oss adressen hans, så kAND det hende vi kan grave fram mer kvalitetslesestoff til gutten!"

Men å vise seg naken på TV ... DET er voksent det.
    http://www.tv2.no/2014/11/28/underholdning/naken/live-nelvik/6286272
Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?