Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com eller krice krøllalfa kvakk punktum no, og vi vil invitere deg så raskt vi kan.

Hvem er Mastantuono?

Et sted roser Olaf en, for meg, helt ukjent serieskaper ved navn Mastantuono. Hvem er dette?

Personlig mener jeg at Sproing-prisen (med mindre det er tale om en debutantpris) bør gå til mer etablerte og velkjente serieskapere som duoen Rob Klein/Jan Gulbransson, Freddy Milton eller Kari Korhonen.

Comments

• edited February 2015
    Heldigvis er det ikke du som bestemmer, eller utgjør juryen. Vi vet at han er ukjent for deg. Du er ikke akkurat noen innovatør, Sigvald... Men kanskje du burde undersøke hvem Corrado Mastantuono er før du mener at andre er mer kvalifisert?
  • "Et sted roser Olaf en, for meg, helt ukjent serieskaper ved navn Mastantuono"
    Slutt å ljuge, Sigvald. Det har eg aldri gjort.
  • edited February 2015
    Sorry, Olaf! Det var en misforståelse - ikke noen bevisst løgn. Jeg har nok, i mitt hastverk, latt meg lure av at den aktuelle kommentaren var skrevet på nynorsk - ditt varemerke. Jeg beklager selvsagt det inntrufne :)
  • Det var truleg Tron Dreyerdal frå Voss.
  • Noen har målform som varemerke, andre har manglende folkeskikk som sitt varemerke
  • Rob Klein har 41 utgitte historier i Norge.
    Jan Gulbransson har 23 utgitte historier i Norge.
    Mastantuono har 69 utgitte historier i Norge.

Hvorfor er de to førstnevnte mer etablerte for en Sproing-pris enn han siste?
    Eller har dette noe med medlemsskap i DDF(r) å gjøre?
  • Jeg kan tipse deg om en ganske velkjent og anerkjent og veletablert nettside hvor du kan finne svar på dette spørsmålet.

Med mindre poenget med denne posten var noe helt annet enn å få svar...
  • medlemsskap er nå en ting, æresmedlem kvalifiserer vel til Sproing pris ?
Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?