Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com eller krice krøllalfa kvakk punktum no, og vi vil invitere deg så raskt vi kan.

Juleheftene 2014

13»

Comments

• På hvilke andre nettforum har det "kokt av annonser"?
    Intervjuobjektet velger å være tålmodig. Ja, med 55.000 eksemplarer i omløp så er det nok stor sjanse for at prisen vil nå nye høyder om en stund.
  • edited January 2015

Feilen var ikke at det ble trykket for få eksemplarer.                                                                                        

De tok bare ikke høyde for at bladet ville selge mer i Finmark pga tema. I resten av landet sto det tykke bunker og råtnet helt frem til jul.

Nå er sikkert 30.000 blader kremert.

• Det er 30.000.000 kroner det, skal jeg si dere!!!
  • Jeg har inntrykk av det solgte godt i Osloområdet også, jeg kjøpte det siste som var igjen der jeg kjøpte, og siden har jeg ikke sett det noe sted.
  • Der jeg bor (Stord) så jeg det heller ikke i noen butikker i tida før jul, så at det sto tjukke bunker og råtnet i resten av landet fram til jul stemmer ikke. Har inntrykk av at det ble utsolgt de aller fleste steder, sikkert mye på grunn av medieoppmerksomheten det fikk.
  • Vel, OK. Jeg kan vel strengt talt ikke uttale meg om andre steder enn Bergen

:bz
  • Adresseavisa påstår til og med at bladene går for tusen kroner. Dét er en svært feilaktig påstand.
    image
  • kanskje journalisten har en personlig agenda/stort lager av hefter?
  • Hadde det bare vært så enkelt. Det er nok dessverre langt mer sannsynlig at han eller hun -- i likhet med de aller fleste norske journalister -- ikke kan ordentlig norsk.
Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?