Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com.

Hvem i Andeby liker du best?

2

Comments

• edited November -1

Ok, eg gir meg. Gløym alt eg skreiv.

• edited November -1

Olaf Solstrand skreiv:
    "Byråkratiske tolkningar?"

Ja... som i at ein KAN argumentere for at Gråstein er ein andebyborger, men at det er flisespikkeri og regelrytteri. Med andre ord, det er byråkratisk fordi det finnest møljer av papir og beviser på at det kan gjerest slik, altså tungvint, i staden for å gjere det på den enkle og lettforståelege måten og berre sei at Gråstein bur i Sør-Afrika og det er det. :)

(Dårlig ordvalg, eg veit, men eg skreiv no eingong det, så då må eg stå for det)

• edited November -1

Hvis jeg, som andre her, skal utelukke dem som kommer utenbys fra, blir lista:

*Onkel Skrue
    *Lille Hjelper
    *Donald

• edited November -1

Den kuleste i Andreby er Donald Duck !

• edited November -1

Olaf Solstrand skreiv:
    "Nei, kvifor det... Så lenge "den offisielle versjonen" er at dei bur i Andeby, er vel Langbein og Olsen og ikkje minst Spøkjelseskladden fullverdige medlemer av denne tråden?"
    ---------------------

Olaf, ettersom du alltid er så nøye og korrekt på alt så kan jeg også være det.

Det HELT korrekte er nemlig at det er EN av mange offisielle versjoner som er slik du sier - Egmonts. Andre utgivere har gjerne andre versjoner. Ettersom det ikke noe sted er presisert at Egmonts versjon per definisjon OGSÅ er Andeby onlines versjon, så er det på ingen måte urimelig å forholde seg til f.eks. Don Rosas tolkning av dette spørsmålet.

• edited November -1

Sigvald skreiv:
    "Det HELT korrekte er nemlig at det er EN av mange offisielle versjoner som er slik du sier - Egmonts. Andre utgivere har gjerne andre versjoner."

Nettopp. Det er difor eg sette "den offisielle versjonen" i hermeteikn. Det er den offisielle versjonen hos dei som gir ut i vårt geografiske område.

"Ettersom det ikke noe sted er presisert at Egmonts versjon per definisjon OGSÅ er Andeby onlines versjon,"

Andeby Online har ingen eigen versjon.

"så er det på ingen måte urimelig å forholde seg til f.eks. Don Rosas tolkning av dette spørsmålet."

Nei, det er ikkje det. Men det er heller ikkje urimeleg å forholde seg til at andre veljar ei anna tolking. Så når ein tråd handlar om kven som er den du likar best i Andeby, og eit menneske meinar at inspektør Olsen og Langbein bur i Andeby, må det mennesket ha lov til å meine det. Det var det eg påpeika i denne tråden.

Så berre forhold deg til Don Rosas tolking, du - men godta samtidig at andre forholdar seg til andre tolkingar. Og i ein artikkel om kven den beste figuren i Andeby er, bør det då absolutt vere opent for dei som meinar at Langbein er ein av dei.

• ACAC
    edited November -1

Er egmonts version egentlig at de bor i hver sin ende af byen - for det er da sjældent de mødes... husker nogle serier fra bladet hvor de mødes, og en lang god serie fra donald pocket (Stjernehjulet - Zodiakus-cirklen) hvor både mus og ænder er med.
    En serie jeg har læst forsøger faktisk at forklare hvorfor Donald og Mikke ses så sjældent - noget med en episode i deres ungdom

• edited November -1

I Zodiakus-serien (som på norsk stod i Donald Pocket 117 og 118) var det faktisk trykt et kart som viste at Skrue og Mikke budde på kvar sin kant av USA. Ironisk nok var Mikke på "Andeby Museum" (i den norske oversettelsen) då han ringte til Skrue (som var i Pengebingen).

Andeby er vel så stor at ikkje alle innbyggjarane møtast kvar dag. Det er tydeleg at Mikke og Donald ikkje akkurat bur i same bydel.

• edited November -1

Eg klarte ikkje å gi meg heilt likevel.

Men det verkar no mest logisk, at dei bor i to ulike byar.
    T.d. er det ikkje rart at Politimester Fiks aldri har hatt noko med B-Gjengen å gjere, det hadde han heilt sikker hatt viss dei bodde i same by. Og Mikke er aldri i nærleiken av pengebingen eller Kornelius Kvakk statua, sjølv om desse er i hjarte av Andeby. Andeby kan umogleg vere så stort at Mikke aldi er på dei same plassane som Donald. Du ser no at ulikskapane er kjempe store, det kan ein ikkje legge skjul på. Teiknarane har bevist sett desse personlegheitene i kvar sin by, sjølv kva Egmont seier. Meinar eg, dykk andre kan meine kva de vil.

Kommentarar?

• ACAC
    edited November -1

Vegard, du har en pointe i det med politimesteren. Men måske Mickey i en forstad i Egmonts version. I USA er det jo fact at Mickey bor i Mouseton.
    Har I forresten tænkt på at Barks er en af de få der med succes har vist Mickeys sindstilstand vha. ørerne (i serien om balladen med den røde hat).
    I dag vil jeg mene at Ferioli er den tegner som har bedst styr på at tegne mus og ænder sammen - Vicar er heller ikke helt af vejen på det punkt.
    Men sæt ikke Don til at lave serier hvor de møder hinanden - jeg ser for mig hvordan Mikke endnu engang kunne blive mast flad under en elefant... ;-)

Jeg har vist forresten glemt at jeg har Skrue som favorit, og hos musene er det Langbein som er favorit. (Jeg har været klædt ud som begge to, ved forskellige lejligheder)

• edited November -1

Det at han bur i ein forstad til Andeby verkar heilt klart logisk då.

• edited November -1

1.Onkel Skrue
    2.Rottor
    3.Donald Duck
    4.Lille Hjelper
    5.Langbein
    6.Petter Smart...

• edited November -1

gutten fra nord skreiv:
    "2. Rottor"

Hæ? Piloten Rotor McKvakk kan, etter mitt skjønn, ikke regnes med her. Han er vel mest en harry fantasifigur som hører hjemme i Ducktales ikke i Andeby.

• edited November -1

Sigvald skrev:
    "Hæ? Piloten Rotor McKvakk kan, etter mitt skjønn, ikke regnes med her. Han er vel mest en harry fantasifigur som hører hjemme i Ducktales ikke i Andeby."

Det er nå din mening at Rotor McKvakk er en harry fantasifigur. Om de andre figurene ikke er harry, så er de like fullt fantasifigurer. Uansett er dette et forum for Disney-relaterte diskusjoner (se forumregel nr 2), og siden DuckTales er et konsept eid av Disney, kan det også diskuteres her. Handlingen i DuckTales foregår også i Andeby, så han er en figur som godt kan nevnes blant de mest likte i Andeby.

• edited November -1

Hmm.. hvem jeg liker.. Skrue McDuck for øyeblikket (kanskje fordi jeg har lest en god del skrue-hisorier i det siste :P )

• edited November -1

Sigvald skreiv:
    "Han er vel mest en harry fantasifigur som hører hjemme i Ducktales ikke i Andeby."

DuckTales, eller "Ole, Dole og Doffen på eventyr" som serien heiter på norsk, finn stad i Andeby. Ergo er Rotor ein Andeby-figur.

• edited November -1

Eirik skreiv:

Det er jo selvsagt Onkel Jubalon!

Long live William van Horn! :D

Du skal være klar over at mange her i forumet er uenig med deg i dette, ikke minst fordi Jubalon er en karakter helt uten holdepunkt i den Barksistiske donaldismen. Dette blir vel nesten som om man i en debatt i en menighet den katolske kirke om hvem som er den verdigste helgenen, skulle foreslå Simon Templar (a.k.a. den nye helgenen).

Når dette er sagt så skal selvsagt dine meninger respekteres like mye som andres meninger selv om mange nok som sagt ikke vil være enige.

• edited November -1

Sigvald skreiv:

Du skal være klar over at mange her i forumet er uenig med deg i dette, ikke minst fordi Jubalon er en karakter helt uten holdepunkt i den Barksistiske donaldismen.

Her snakkar vi om personlege favorittar. Donald og Andeby er meir enn berre Barks. Sjølvsagt er mange ueinige, vi sit jo og ramsar opp favorittar!

Sjølvsagt er verken onkel Jubalon eller Arpin Lusène eller Tobben eller prinsesse Gneis Barks-figurar. Men det må då vere lov å ha dei som favorittar likevel?

Og katolsk-kirke-eksempelet ditt var eit elendig eksempel. Jubalon _er_ ein Andeby-figur og ein Disney-figur. Simon Templar er ikkje ein helgen - han er ein oppdikta person. Dersom du seier at desse tilfella er like, seier du at Jubalon ikkje er ein Andeby-figur, og i så tilfelle fornærmer du mange. Meg inkludert.

• edited November -1

Olaf SolstrAnd skreiv:

Sjølvsagt er verken onkel Jubalon eller Arpin Lusène eller Tobben eller prinsesse Gneis Barks-figurar. Men det må då vere lov å ha dei som favorittar likevel?

Det er da heller ikke Donald, Bestemor Duck og Ole, Dole og Doffen, men i likhet med Lusène er disse hjemmehørende i det man kan kalle Barks' Andeby.

Og katolsk-kirke-eksempelet ditt var eit elendig eksempel. Jubalon _er_ ein Andeby-figur og ein Disney-figur. Simon Templar er ikkje ein helgen - han er ein oppdikta person. Dersom du seier at desse tilfella er like, seier du at Jubalon ikkje er ein Andeby-figur, og i så tilfelle fornærmer du mange. Meg inkludert.

OK, så var det kanskje et dårlig eksempel.

• edited November -1

Sigvald skreiv:

Det er da heller ikke Donald, Bestemor Duck og Ole, Dole og Doffen, men i likhet med Lusène er disse hjemmehørende i det man kan kalle Barks' Andeby.

OK, _protest_. Dersom Jubalon ikkje høyrar heime i Barks' Andeby, gjer ikkje Lusène det heller. Jubalon er langt meir brukt enn Lusène (cirka dobbelt så mykje om eg ikkje tar heilt feil), Barks har brukt dei nøyaktig like mange gonger (altså ingen) og såvidt meg bekjent har Barks aldri uttalt seg om nokre av desse figurane heller.

Dersom Jubalon ikkje har haldepunkt i barksistisk donaldisme (noko eg forsåvidt er heilt einig i, sjølv om det ikkje var det vi diskuterte her), har ikkje Lusène det heller.

Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?