Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com eller krice krøllalfa kvakk punktum no, og vi vil invitere deg så raskt vi kan.

Hvem i Andeby liker du best?

edited April 2004 in Donaldisme

Jeg liker helt klart Onkel Skrue best.
Jeg liker også Fetter Anton.

«13

Comments

• edited November -1

Min favoritt er klart: Donald Duck, bladet handler om han da mn!!!!!!!!!!!!

• edited November -1

Skrue McDuck selvfølgelig!
    Og Donald på en klar andreplass.

Anton er vel figuren vi alle elsker å hate?

• edited November -1

Jo, han er vel det - men samtidig gjer det han på mange måtar til ein betre figur.

Akkurat som t.d. Klodrik. Klodrik er irriterande og plagsom. Det er difor han er ein så herleg bifigur - når han er brukt rett, så klart.

Og eg har vel sagt tidlegare at eg trur at Svinesen kunne ha blitt ein svært god teikneseriefigur (og då meinar eg med den personlegdomen han har når han svarar på lesarbrev - Barks-bifiguren hadde ei heilt anna personlegdom og var vel difor strengt talt ikkje eigentleg Svinesen). Ikkje sånn å forstå at dei er mine favorittar heller - eg meinar berre at dei mest irriterande figurane ofte er svært gode teikneseriefigurar fordi mange teikneseriar hadde vore svært kjedelege om ingen av figurane hadde irritert kvarandre.

• edited November -1

Olaf Solstrand skreiv:
    Akkurat som t.d. Klodrik. Klodrik er irriterande og plagsom. Det er difor han er ein så herleg bifigur - når han er brukt rett, så klart.

Ja, men Klodrik er jo snill. Anton er en drittsekk.

• edited November -1

Langbein er min favoritt... men Onkel Skrue og Donald er også blant mine favoritter...

• edited November -1

Sleipe-Simon skreiv:
    "Ja, men Klodrik er jo snill. Anton er en drittsekk."

Klodrik er likevel relativt plagsom, og har blitt ein figur som mange elskar å hate...

Og... Anton hadde vel ikkje vore ein like bra figur om han ikkje hadde vore ein sånn drittsekk, hadde han vel?

• edited November -1

Donald Duck og Skrue McDuck er blant mine favoritter.

• edited November -1

Min favorit er nok Skrue Mcduck, eller Donald Duck, er meget i tvivl.

• edited November -1

Olaf skrev:
    "Klodrik er likevel relativt plagsom, og har blitt ein figur som mange elskar å hate..."

Synes det er nokså stor forskjell mellom Anton og Klodrik her egentlig. I motsetning til Klodrik, er jo Anton en figur som virkelig er stygg med VILJE (av og til), og han vet om det.
    Klodrik er utrolig plagsom, men siden han ikke gjør det med VILJE (og siden han tydligvis ikke vet det selv), så blir det ikke det samme "hatet" som man kanskje kan få overfor Anton.
    Jeg tror også man elsker å hate de som har sinnsykt flaks mer enn de som "bare" har så vannvittig sprøe innfall og idèer.

Men gode figurer er de begge to. Personlig er Klodrik faktisk en av mine favoritt-bifigurer, -når han blir brukt rett selvfølgelig.

Mine yndlingsfigurer:
    1. Donald Duck
    2. Onkel Skrue
    3. Petter Smart

• edited November -1

Langbein er min favoritt også..Kjenner meg litt igjen i han=)

Og så liker jeg Dolly godt... Og tobben! men det er ikke så mange serier med han lenger...snufs.....

• edited November -1

I Andeby? Det utelukkar vel Gråstein og Magica. Gjeld Kladden? Eg skriv han opp, han er då i Andeby ofte nok.

1. Skrue McDuck
    2. Spøkelseskladden
    3. Langbein
    4. Nabo Jensen
    5. Inspektør Olsen og Duck-trillingene
    9. Anton
    10. Rikerud

Det einaste positive med Klodrik er forøvrig at historiane med han er dei einaste historiane der eg tek Donald's parti. Med hederleg unntak av Snipp og Snapp-samanstøyta hans.

• edited November -1

Sidan spørsmålet er kven i Andeby likar du best må vi kanskje også droppe Langbein, Inspektør Olsen o.s.v. Sidan dei eigentleg er frå Museby (eg veit det står Andeby i mange historie!)

Ei liste er umogleg for meg å skrive, sidan alle figurana har kvar sin sjarm, eg ville ikkje ha kvitta meg med nokon av dei, likar eigentleg alle.

• edited November -1

Nei, kvifor det... Så lenge "den offisielle versjonen" er at dei bur i Andeby, er vel Langbein og Olsen og ikkje minst Spøkjelseskladden fullverdige medlemer av denne tråden?

• edited November -1

Litt morsomt at du heter Donaldo og liker best noen andre figurer enn Donald:)
    (får sikkert svar: Jo men bladet heter donald duck og co, eller at du faktisk heter Donaldo (i så fall kult navn))

Ja, ro ro til fiskeskjær!

Uansett jeg liker Donald best! Helt klart! Føler meg likest og nærmest han.

• edited November -1

donald_duck skreiv:
    "Min favoritt er klart: Donald Duck, bladet handler om han da mn!!!!!!!!!!!!"

min favoritt er dolly
    hun er bare helt kul

• edited November -1

hej,
    hvem er kulest i Andeby?????

• edited November -1

selvsakt dolly!!!
    hun er bare helt kul!!!!

• edited November -1

bare kødda!!!!!
    d er fetter anton som er kulest,
    han er bare helt råååååå!!!!!!!
    kooz(til fetter anton)

• edited November -1

Olaf Solstrand skreiv:
    "Nei, kvifor det... Så lenge "den offisielle versjonen" er at dei bur i Andeby, er vel Langbein og Olsen og ikkje minst Spøkjelseskladden fullverdige medlemer av denne tråden?"
    Det var det eg antok, ja. Og Spøkelseskladden er vel heller internasjonal. (strengt tatt kunne eg vel inkludert Gråstein òg, sidan det så vidt eg kan hugse eksisterar mange seriar som gjer han til ein meir eller mindre fastbuande i Andeby. Men det ville vel kanskje være å dra byråkratiske tolkningar eit hakk for langt...)

• edited November -1

Byråkratiske tolkningar?

Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?