Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com.

Same shit - new wrapping

edited July 2014 in Donaldisme

Uttrykket "same shit -new wrapping" har vel knappest noen gang passet så bra som på den nyeste utgaven av Donald Spesial? Tidligere har denne utgivelsen bestått av et nytt blad "Donald Spesial" med til dels interessant materiale av bl.a. Carl Barks. Den nyeste utgaven består imidlertid kun av to relativt nye DD&Co (8-9/2014) og de sedvanlige lekene selvsagt. Dersom utgiverne ikke har noe mer å by på bør denne serien legges ned umiddelbart. Jeg har vont for å tro at selv seriøse og dedikerte samlere og komplettister som AC og Erik Hørthe gidder å samle på nesten nye DD&Co i ny plastinnpakning. Selv kommer jeg bare til å kjøpe flere nummer i denne serien dersom bladet/bladene som følger med er en ny utgivelse.

Comments

• Når kom denne utgivelsen ut? Husker jeg kjøpte et Donald spesial rundt Donalds fødselsdag. Har det kommet flere siden?
  • Jeg kjøpte den ganske nylig hos Narvesen.
  • Er bladene helt like de som var i salg tidligere i år? Med pris, strekkode, samme returuke osv. Eller var det et nytt trykk av bladene?

Jeg har heller ikke sett dette i salg noe sted.
  • Jeg så den på 7 Eleven på Flesland i dag. "To tidligere utgitte blader" (eller noe lignende) ble det reklamert med utenpå plasten.
  • Ny utgave av Donald spesial, ifølge minetegneserier. Denne er en "junior-pakke", og inneholder igjen 3 Donald Junior-blader.
Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?