Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com.
Haha! Hele "about me"-siden er en lang kontaktannonse.
Kanskje noen av AOL sine kvinnelige brukere burde oppfordre henne til å bruke litt av pengene hun tjener på spekulativt overprisede statuer til klær. Å fremstå slik som dette svekker jo seriøsiteten til alle kvinnelige donaldister.
Kanskje noen av AOL sine kvinnelige brukere burde oppfordre henne til å bruke litt av pengene hun tjener på spekulativt overprisede statuer til klær. Å fremstå slik som dette svekker jo seriøsiteten til alle kvinnelige donaldister.
Comments
Fulla Cola skreiv:
Nei, overhodet ikke. Jeg har samme figur (Petter Smart) i min samling. den kjøpte jeg i København for 300-400 DKK.
Fulla Cola skreiv:
Er prisen med eller uten "stativet"/holderen på bildet?
Kanskje Olaf eller Tommy kan kontakte sine venner i Disney slik at de kan be selger om også å tilby salg til brukerne av AOL?
MikroMidas skreiv:
Det er nok uten ;)
Du kan også lese All about Me...Der står det hvorfor gutta digger henne.
...And if you're a comic book nerd then I'm your version of heaven.
Er vel flere av dem her på AOL :D
Fulla Cola skreiv:
Guffen Delbekk skreiv:
Ser også dette:
Burde kunne selge både til nordiske og utenomjordiske land da...
Ellers var det litt tvilsomt å putte "Will I Date You?" under "Business Information".
MikroMidas skreiv:
Jeg vil, jeg vil!!