Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com.

COA og DDF(r)-forumet er nede!

2»

Comments

• edited November -1

Christer skreiv:

Du prøver å forklare hvorfor nettsiden er nede pga. "overdrevent" modernisering rett etter at du har blitt forklart at siden bare var nede for deg av Adamant. Men du stolte kanskje ikke på informasjonen siden den ikke kom fra mer profilerte donaldister som Ole Damgaard, Olaf eller AC?

Nei, jeg prøvde bare å finne en logisk forklaring på hvorfor disse sidene, etter alt å dømme, ble avvist av universitetets brannmur en periode i går.

Jeg har intet mot fremskritt når tiden er inne for det. Det jeg har mot er endringer bare for endringenes egen skyld.

• edited November -1

Så er COA og DDF(r)s sider nede igjen. Ole, er du helt sikker på at det ikke er noe nymotens hokkus-pokkus (java aller noe) som gjør at universitetets servere noen ganger har problemer med disse sidene? AOL virker og Outducks ser ut til å virke.

• edited November -1

Den virker hos meg nå, iallefall. Om du lurer på om det bare er hos deg den siden (eller andre) er nede, kan du bruke Down
    For Everyone Or Just Me?
    (takk til den som kom med den lenken her i forumet en gang, husker ikke hvem det var nå i farta).

• edited November -1

Ingen af de to websider fejler noget. Mon ikke det er et lokalt problem hos Sigvald. Det er i hvert fald underligt at det altid er dig der har problemer, og ingen andre.

• edited November -1

Og endnu en gang: de to websider har ikke noget med hinanden at gøre, og er hostet to vidt forskellige steder. COA ligger på en dedikeret server i Danmark, og DDF(R) er på en shared hosting account et ukendt sted i verden. Så det kan jo simpelthen ikke passe at de går ned samtidigt. Du må have et problem i din ende af linjen.

• edited November -1

Det er kanske noget harry noget !?
    Sigvald skulle oppgradere til 512 modem?
    ;.)

• edited November -1

Hedberg skreiv:

Det er kanske noget harry noget !?
    Sigvald skulle oppgradere til 512 modem? ;.)

Problemet er ikke hjemme hos meg. Her virker sidene bra. Problemet forekommer kun på Universitetet. Ole, er du sikker på at det ikke er noe felles for disse sidene? Har ikke du vært med og etablert COA?

• edited November -1

"It-avdelingen" hos UiS er kanskje de rette å spørre om hva slike problemer kan skyldes?

Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?