Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com.

Don Rosa-dokumentaren

2»

Comments

• edited November -1

16. april kan vi præsentere endnu en spændende nyhed. I samarbejde med instruktøren Sebastian Cordes udgiver vi hans meget roste dokumentar "Life and Times of Don Rosa" på dvd. Dvd'en vil være fyldt med ekstramateriale og kommer til at koste 160,- Dkr.

• edited November -1

Glæder mig!

• edited November -1

Den skal i hus uansett! :-)

• edited November -1

Gleder meg til denne :-)

• edited November -1

Noen som har sett denne enda?

• edited November -1

Jeg vet ikke engang hvordan man bestiller den.

• edited November -1

Chrisron skreiv:

Jeg vet ikke engang hvordan man bestiller den.

Mer info om DVD'en finnes her , og bestilling kan gjøres her.

Ikke sett den enda, men tror den er på vei i posten :-)

• edited November -1

Men hvilke alternativer fikk du når du skulle betale. Tar de kort, bruker de paypal, eller hvordan fungerte det?

• edited November -1

Jeg har netop set filmen, og den er blevet det jeg håbede på; en meget ærlig fortælling fra manden selv, uden glimmer på.

Der er valgt helt rigtigt ved ikke at medtage de ret uinteressante klip fra have, bilkøretur m.m., der ligger som ekstramateriale på dvd-en. Det har sikkert været hyggeligt, men er ikke interessant.

God billedside med klip fra gamle horror-film og gamle familiebilleder. Minder lidt om Anders Østergaards Tintin-film, men begge er selvfølgelig også interviewfilm/dokumentarfilm i samme genre.

• edited November -1

Jeg var innom Tronsmo i går. De selger DVDen der nå også, dog til en litt høyere pris. 250kr.

• edited November -1

Hej allesammen!
    Tak for jeres allesammens støtte!! Jeg er virkelig ked af, jeg først har fundet ud af denne hjemmeside nu.
    Rigtig rigtig meget tak til dig Olaf, for at støtte filmen og gøre opmærksom på det. Det har betydet rigtig meget for os! Og Tak for dine pæne ord til Ole Damgaard!
    Jeg er ked af jeg ikke fandt ud af den her hjemmeside fandtes før, så i kunne få noget ud af det.
    AC har også hjulpet utroligt meget, så ham skal i være glade for er herinde! :-)
    Håber i der har fået filmen er tilfredse - ellers skriv til mig hvis i har spørgsmål :-) (på cordes.film@gmail.com)

Venlig hilsen
    /Sebastian (instruktør på Life and Times of Don Rosa)
    Ps. Hvis nogen af jer kommer til Danmark/København, skriv endelig, så giver jeg en kop kaffe

Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?