Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com.

Don Rosa-dokumentaren

edited July 2010 in Donaldisme

Det danske dokumentar-teamet har nå lagt ut en trailer til Don Rosa-dokumentaren "The Life and Times of Don Rosa". Dette ser lovende ut, de har virkelig fått til en gripende dramatikk i tralieren.

«1

Comments

• edited November -1

Ser ut til å bli en god dokumentar med nærgående intervjuer, men vet ikke om jeg vil se den. Liker å holde avstand til personer hvis arbeide jeg verdsetter høyt. Ikke alltid det er for bra å vite for mye om dem.

• edited November -1

Viste ikke at de holdt på å lage en slik film, men den så spennedne ut og gleder med til den kommer ut. Noen som vet når det skjer?

• edited November -1

JoAre skreiv:

Viste ikke at de holdt på å lage en slik film, men den så spennedne ut og gleder med til den kommer ut. Noen som vet når det skjer?

Du kan følge med her . Og du har til og med mulighet til å bidra til prosjektet.

• edited November -1

Tintern skreiv:

Du kan følge med her . Og du har til og med mulighet til å bidra til prosjektet.

Og å bidra til prosjektet anbefalast på det sterkaste. Alle som har fulgt med på Don Rosas Disney-produksjon (og det gjeld vel alle her inne?) og som trur at dette kan bli ein interessant film har råd til å donere litt. Ein kan donere så lite eller så mykje ein vil, men gir ein ti dollar eller meir kan ein få tilgong til såkalte «VIP perks», inkludert å få eit lite takk i rulleteksten.

Ser mange namn herfrå på funders-lista - håper fleire dukkar opp.

• edited November -1

Hvis du vil bidra med penger og få navnet ditt på rulleteksten så må du betale i dag.
    Der er deadline på indsamlingen d. 1. juli 2010.

• edited November -1

Glomgold skreiv:

Hvis du vil bidra med penger og få navnet ditt på rulleteksten så må du betale i dag.
    Der er deadline på indsamlingen d. 1. juli 2010.

18 timer igjen, iflg.•nettisdene

• edited November -1

Ja, det er "Pacific time" (San Francisco).

• edited November -1

Virker ikke varslingsystemet siden ingen har varslet om dette før ?
    Hvorfor har ingen startet innsamlingen av penger for de av oss som ikke betaler over nettet til suspekte nettsider B-)

• edited November -1

Klart jeg må donere!
    Men hva betyr "Allow the project to use my address to fulfill my perk?" i denne sammenhengen?

• edited November -1

Det betyr at dersom du f.eks. gir meir enn 60 dollar og du krysser av for at du har lyst til å få tilsendt ein signert DVD, gir du dei tillatelse til å faktisk bruke adressa di for å sende deg denne DVD-en.

• edited November -1

k, takker

• edited November -1

Noen som vet om f.eks. NRK2 vil sende dokumentaren i Norge? Aquila?

• edited November -1

Var det ikke også snakk om at Anders Østergaard skulle lage en dokumentar om Don Rosa? Er dette noen av de samme menneskene?

• edited November -1

Nja, det er vel helst Ronald Hole du sikter til? Etter hva jeg kan skjønne er hans prosjekt skrinlagt?

• ACAC
    edited November -1

Tillader mig lige at viderebringe nyeste nyt om den danskproducerede dokumentarfilm:

Så er datoen her!! 8/10 er der verdenspremiere på “Life and Times of Don Rosa” – efterfulgt af Q&A med Troldspejlets egen Jakob Stegelmann og filmens instruktør, Sebastian Cordes. Premieren foregår i Grand Teatret i København. Programmet bliver offentliggjort fredag på CPH:DOX’s hjemmeside: www.cphdox.dk. Lykkes det dig ikke at få billetter hertil – frygt ej, der bliver 3 visninger mere d.10, 12, og 13!! Tjek hjemmesiden!!

For øvrigt kender i vel Ronalds nye webside der bringer klip fra hans projekt. http://meetdonrosa.com/

• edited November -1

AC skreiv:

Så er datoen her!! 8/10 er der verdenspremiere på “Life and Times of Don Rosa”

Den datoen er ikke her nå lenger. Den var for fire dager siden... ;)
    Mener du 8. november?

• ACAC
    edited November -1

Jeg mener ikke, jeg citerede blot - men den jeg citerede mente tydeligvis 8. november :-)

• edited November -1

Nå er det ikke lenge igjen til 8. november. Og man kan lese litt om filmen på Cph dox hjemmeside

• edited November -1

Dersom denne dokumentaren blir ikke blir sendt i norsk fjernsyn så blir den vel i det minste tilgjengelig på DVD eller til ihvertfall på nettet, eller hva AC?

• ACAC
    edited November -1

Dvd kommer den på - net ved jeg ikke noget om.

Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?