Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com.

DONALD DUCK MAGASIN

edited April 2010 in Donaldisme

Noen som vet hva Donald Duck Magasin er?

Donald Duck Magasin

«1345

Comments

• edited November -1

Spennende! Her er i alle fall innholdet i den nederlandske utgaven av bladet.

• ACAC
    edited November -1

Så omtalen af dette i sidste nummer af Rappet - MÅ bare ha det blad - og da særligt på norsk - nemmere at læse end nederlandsk (hollandsk på dansk).

• edited November -1

Mannebladet fra Andeby? Hm. Kalenderpike Klara ser iallfall heit ut! ;-)

• edited November -1

Sjekk Klara har de svære melonene 'a! ʘ‿ʘ

• edited November -1

Haha, dette er hvertfall et blad som skal innlemmes i samlingen når det kommer.
    Ser ut som et tøft konsept.

• edited November -1

Det skal bli spennende å se om dette bladet har noe for seg. Mitt inntrykk er at det er tale om i overkant mye ikke-donaldistisk stoff.

Tommy skreiv:

Spennende! Her er i alle fall innholdet i den nederlandske utgaven av bladet.

Tommy, det er godt å se at dine språklige/geografiske kunnskaper er bedre enn hos dem som har laget annonsen - på norsk heter landet selvsagt Nederland ;-)

• edited November -1

Sigvald skreiv:

på norsk heter landet selvsagt Nederland ;-)

Jeg skal ikke hisse meg opp over at det nok en gang spores av i kjent stil. Dessuten har Sigvald faktisk rett denne gangen. Men vet noen hvorfor nederlandske historier er kodet H og ikke N?

• edited November -1

Karamell skreiv:

Jeg skal ikke hisse meg opp over at det nok en gang spores av i kjent stil. Dessuten har Sigvald faktisk rett denne gangen. Men vet noen hvorfor nederlandske historier er kodet H og ikke N?

H-en står nok for Holland, og det er ikke bare utlendinger som gjør feilen med å kalle Nederland for Holland. På Wikipedia står det "The incorrect use of Holland is reinforced by the Dutch Tourist Board (VVV) who refer to the Netherlands as Holland in its English Language Literature and on their main website, Holland.com". Så selv nederlendere omtaler av og til landet sitt som Holland, i alle fall på engelsk.

• edited November -1

Øyvind Braaten skreiv:

Donald Duck Magasin

Hmm – annonsen er dessverre fjerna att. :-(

• edited November -1

Eirikb skreiv:

Øyvind Braaten skreiv:

Donald Duck Magasin

Hmm – annonsen er dessverre fjerna att. :-(

Men denne lenken ser fortsatt ut til å funke.

PS. Har Donald Duck Magazine skiftet navn til Donald©?

• edited November -1

Karamell skreiv:

Men denne lenken ser fortsatt ut til å funke.

Men det der er jo den nederlandske utgåva, som alt har kome ut.

• edited November -1

Er dette det samme som denne: http://donald.no/Donald-magasin/Sniktitt.aspx

• edited November -1

Bladet er i salg fra 28. juni ser det ut til.

• edited November -1

Hva er det skal inneholde? Disse bildene virker jo som noe helt annet enn alle andre utgivelser.

• edited November -1

He-he. Det slår meg at konseptet ikkje akkurat ser Disney-sk ut! :-)

• edited November -1

Nei, det står vel ikke "Walt Disney's" på den heller?

• edited November -1

Denne må vel inn i samlingen den å :)
    Regner med bladet bare blir å finne i kiosker, eller?

• edited November -1

Christer skreiv:

Nei, det står vel ikke "Walt Disney's" på den heller?

Nei, men poenget mitt var jo at Disney-figurane likevel står sentralt i bladet.

• SvKSvK
    edited November -1

Merkelig konsept. Jeg har vanskelig for å tro at dette vil slå an. Hvilket segment er det bladet egentlig retter seg mot? Er redd for at opplegget vil falle mellom to stoler.

• edited November -1

Her er det iallefall reklame for bladet, som vil inneholde en Carl Barks serie

Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?