Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com.

Komiks.dk 2010

2»

Comments

• edited November -1

Må innrømme at jeg syns bildet av Øyvind er utrolig flott (og en kilde til ikke ubetydelig misunnelse:) samtidig som likheten er slående!

• edited November -1

Øyvind Braaten skreiv:

I dette heftet er det innstiftet 32 ekstra sider med Korhonen, i et høyere format enn selve bladet.

Ja, det format har de brugt én gang før (AA 2010/15) med krimitema. Det er ok, men man kan i *teorien* klippe topstykket af uden at skade historierne, fordi det trykkes i vanligt format. Den strimmel man får ud af det fungerer for sig selv med små stykker tekst og tegninger. (Men I kan bare vove på at gøre det ;-) )

• edited November -1

Hov, var der nogen af jer fra Norge der var på messen? Jeg så ikke nogen, udover Arild M. (Jeg sad på stand 43 det meste af tiden).

• edited November -1

oledamgaard skreiv:

Hov, var der nogen af jer fra Norge der var på messen? Jeg så ikke nogen, udover Arild M. (Jeg sad på stand 43 det meste af tiden).

Da satt du på Blækfabrikken?
    Joda, jeg var der hele tiden. Faktisk alle tre dager. Tok GoByBus (tidligere Säfflebussen) ifra Sarpsborg og den stoppet utrolig nok, like ved Øksnehallen (50 m unna).

Kari Korhonen signerer.

• edited November -1

Øyvind Braaten skreiv:

Ja. Når jeg ikke var henne og høre diverse foredrag med bl.a. Paul Gravett, eller ude at skaffe ting til vores stand.

Joda, jeg var der hele tiden.

Nå, så skulle vi da lige have hilst på hinanden.

den stoppet utrolig nok, like ved Øksnehallen (50 m unna).

Sikkert fordi hallen ligger lige ved banegården.

• edited November -1

Øyvind Braaten skreiv:

oledamgaard skreiv:

Joda, jeg var der hele tiden. Faktisk alle tre dager.

Da burde du meldt fra til AC på forhånd slik at han og DDF(r) kunne tatt skikkelig imot deg. Dere får heldigvis en ny mulighet til å treffes i Bergen i september.

• edited November -1

Sigvald skreiv:

Da burde du meldt fra til AC på forhånd slik at han og DDF(r) kunne tatt skikkelig imot deg.

Eh, kvifor? Det må då vera lov å dra på ein festival utan å bli overfalt av DDF(r) vel.

Ønskjer ein å kontakte AC, kontaktar ein AC. Ønskjer ein å heller benytte festivalen til å spasere litt i fred, gjer ein det. Uansett er det ingenting som heiter «burde».

• edited November -1

Olaf Moriarty Solstrand skreiv:

Ønskjer ein å kontakte AC, kontaktar ein AC. Ønskjer ein å heller benytte festivalen til å spasere litt i fred, gjer ein det.

Det ene utelukker da ikke det andre? Jeg sier bare at AC sikkert hadde satt pris på å få møte en så respektert donaldist som Øyvind. AC kunne også introdusert Øyvind for de viktigste aktørene innen dansk Disney-produksjon og donaldisme - f.eks. Byron Erickson, Freddy Milton, Lars Jensen, AC selv, Niels Houlberg Hansen, m.fl.

• ACAC
    edited November -1

Hvis du læser tråden igennem igen, Sigvald, så vil du se at jeg øverst her i side 2 netop refererer til at Øyvind og jeg jo netop traf hinanden - jeg kunne genkende ham fra tegningen.

Det ville for øvrigt have set vældig morsomt ud om jeg havde præsenteret Øyvind for mig selv... "Tillad mig at præsentere dig for.... MIG!" :-D

Psst Sigvald - Daan Jippes og Kari Korhonen var der også. Sidstnævnte syntes forresten godt om den idé du mindede mig om at give ham.

• edited November -1

AC skreiv:

Hvis du læser tråden igennem igen, Sigvald, så vil du se at jeg øverst her i side 2 netop refererer til at Øyvind og jeg jo netop traf hinanden - jeg kunne genkende ham fra tegningen.

Ooops, det burde jeg selvsagt fått med meg. Kanskje Øyvind kan fortelle mer om både sitt møte med deg og om sitt møte med andre DDF(r)-folk Laila, Niels, etc?

Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?