Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com eller krice krøllalfa kvakk punktum no, og vi vil invitere deg så raskt vi kan.

Julestriper 2009?

edited January 2010 in Donaldisme

Var det noen som observerte nye julestriper av Løkling og Midthun i avisene i desember? Selv har jeg ikke sett noen nye striper, og lurer derfor på om det ikke var i fjor.

Comments

• edited November -1

Tommy skreiv:

Var det noen som observerte nye julestriper av Løkling og Midthun i avisene i desember? Selv har jeg ikke sett noen nye striper, og lurer derfor på om det ikke var i fjor.

Nokre av oss som indekserer i Inducks sjekka relativt grundig, og vi fann ingenting. Det er nok ganske sikkert at det ikkje vart laga noka stripe i fjor.

• edited November -1

Tommy skreiv:

Nei, det ble ikke laget noen julestriper i 2009.

• edited November -1

Eirikb skreiv:

Nokre av oss som indekserer i Inducks sjekka relativt grundig...

Ikke grundigere enn at dere fremeldes ikke har indeksert En kvart årgang Donald Duck & Co nr. 36 selv om jeg sendte alle nødvendige data til Einar like før jul (19.12).

Her er dataene på nytt:

Utgivelse: En kvart årgang Donald Duck & Co nr. 36
    Tittel: Bladene fra oktober - november - desember 2008
    Dato: desember 2009
    Pris: 199.00
    Gjenopptrykker Donald Duck & Co 2008-41, 2008-42, 2008-43, 2008-44,
    2008-45, 2008-46, 2008-47, 2008-48, 2008-49, 2008-50, 2008-51, 2008-52
    Indeksert av: SGr

• edited November -1

Beklager, jeg tok meg en liten juleferie fra Inducks-saker, og har senere hatt litt ustabilt Internett, så den har dessverre blitt liggende litt for lenge uten at jeg har lagt den inn. Men dette er min feil, vær så snill å ikke skylde på Eirik for at ikke han har lest mailen du sendte til meg.

Et tips til neste gang kan være å bruke COAzilla. Da er det flere indeksere som kan se det, og som har mulighet til å legge det inn hvis jeg skulle bruke for lang tid.

• edited November -1

Sigvald skreiv:

Eirikb skreiv:

Nokre av oss som indekserer i Inducks sjekka relativt grundig...

Ikke grundigere enn at dere fremeldes ikke har indeksert En kvart årgang Donald Duck & Co nr. 36 selv om jeg sendte alle nødvendige data til Einar like før jul (19.12).

Her er dataene på nytt:

Utgivelse: En kvart årgang Donald Duck & Co nr. 36
    Tittel: Bladene fra oktober - november - desember 2008
    Dato: desember 2009
    Pris: 199.00
    Gjenopptrykker Donald Duck & Co 2008-41, 2008-42, 2008-43, 2008-44,
    2008-45, 2008-46, 2008-47, 2008-48, 2008-49, 2008-50, 2008-51, 2008-52
    Indeksert av: SGr

Blir bare helt målløs egentlig :-o

• edited November -1

whitesand skreiv:

Blir bare helt målløs egentlig :-o

Over at jeg ikke har fokusert nevneverdig på dette på over en måned?

La oss forøvrig være enige om at det norske INDUCKS-teamet generelt gjør en svært bra jobb ;)

• edited November -1

Sigvald skreiv:

Over at jeg ikke har fokusert nevneverdig på dette på over en måned?

Hvis det er et eller annet en person ikke har gjort og som du er misfornøyd med, Sigvald, kan det vært lurt å ta kontakt med den personen i stedet for å spre din misnøye på et offentlig forum. Og jeg slenger meg på Einars anbefaling om å bruke COAZilla. Det er ikke harry og nymotens. Og husk at alt med Inducks skjer på frivillig basis, og at du ikke kan forlange noe som helst fra noen som helst.

• edited November -1

Tommy skreiv:

Og husk at alt med Inducks skjer på frivillig basis, og at du ikke kan forlange noe som helst fra noen som helst.

Jeg er selvsagt klar over dette, men husk at jeg gjør mitt beste for å holde norske Outducks ajour - og må vel dermed ha lov til å synse at andre bør gjøre det samme innenfor sitt ansvarsområde?

• edited November -1

I nettpraten i juni i fjor sa Arild følgende om julestripene:

Vi avveier faktisk akkurat i disse dager produksjonen av disse stripene opp mot det viktige arbeidet med nye historier til DD&Co.

Regner med det rett og slett ikke ble tid til å lage nye julestriper i fjor. Men så lenge tida blir brukt til å lage andre Donald-historier kan vi ikke klage :-)

• edited November -1

Løkling og Midthun valgte å konsentrere seg om å oppfylle en "kvote" de har fått tildelt for "vanlige" Donaldhistorier for bruk i ukebladet. De har snakket om å lage en julehistorie for 2010, men det er fremdeles kun på planleggingsstadiet.

Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?