Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com eller krice krøllalfa kvakk punktum no, og vi vil invitere deg så raskt vi kan.

Gjenopptrykk av DP

edited March 2008 in Donaldisme

Egmont holder dampen oppe med henblikk på gjenopptrykk av gamle Donald Pocket. Nå sist har jeg observert 3. utgaver av DP 91-100. Fint nok dette, men jeg er faktisk mer interessert i nye utgaver av bøkene 11-20. DP 14 - "Ole, Dole og Doffen gir aldri opp" er så vidt jeg vet aldri utgitt med farger på alle sidene. Det vil derfor være fint om Olaf som har kontakt med DP-redaksjonen (jfr. hans medvirken til den siste Skrue jubileumsboken) kan være så grei å fortelle sine venner om dette. Altså begynn med nye utgaver av de aller eldste DP fremfor stadig nye utgaver av ikke fullt så gamle DP som det uansett finnes rikelig av i bruktbodene.

Comments

• edited November -1

Donald Pocket nr. 1 er utgitt 5 eller 6 ganger. Når kom egentklig den siste??

• ACAC
    edited November -1

Jamen dog - danske egmont har genoptrykt vores Jumboer fra nr. 1 til 42 de sidste 42 måneder (eller hver 4. uge eller hvordan det er). >Har købt de nye - fordi de nye rygmotiver ser meget fede ud i reolen :)
    I Tyskland har de også været særdeles aktive med at genudgive mange af bøgerne (Die sind alt! - Nööh! Die sind neu!) - så det er måske kun i Norge (og i Sverige?) at de nøler - I kan vel heller ikke forvente både at få fuld Hall of fame, Show-hæfter og meget andet - og så også få genoptryk.

• edited November -1

Sigvald skreiv:

Fint nok dette, men jeg er faktisk mer interessert i nye utgaver av bøkene 11-20.

Dette kjem, det har eg frå pocketredaktør Marius Molaug, så det er berre å vente i spenning.

• edited November -1

Kunne det ha vært en idé å legge inn informasjon i Inducks om utgivelsesdato for gjenopptrykkene?

• edited November -1

Eirikb skreiv:

Sigvald skreiv:

Fint nok dette, men jeg er faktisk mer interessert i nye utgaver av bøkene 11-20.

Dette kjem, det har eg frå pocketredaktør Marius Molaug, så det er berre å vente i spenning.

Flott!

• edited November -1

Ja, det syns jeg virkelig.

• edited November -1

Tommy skreiv:

Kunne det ha vært en idé å legge inn informasjon i Inducks om utgivelsesdato for gjenopptrykkene?

Dette er absolutt mulig. Jeg har nå lagt inn årstall for gjenopptrykk av Donald Pocket hentet fra Norsk Tegneserie Index 8, men siden den ble utgitt i 2001 mangler opptrykk etter dette. Hvis noen har informasjon om senere opptrykk legger vi naturligvis gjerne til dette også.

• edited November -1

Einar skreiv:

Dette er absolutt mulig. Jeg har nå lagt inn årstall for gjenopptrykk av Donald Pocket hentet fra Norsk Tegneserie Index 8, men siden den ble utgitt i 2001 mangler opptrykk etter dette. Hvis noen har informasjon om senere opptrykk legger vi naturligvis gjerne til dette også.

Flott! Jeg vet i alle fall at 2. utgave av DP 101-110 kom ut i 2003. Og som det kom fram tidligere i denne tråden kom 3. utgave av DP 91-100 nå i år. Jeg ser det ikke er lagt ut noe info om 2. utgave av disse bøkene, så de må vel ha kommet en gang mellom 2001 og nå. Men det vet sikkert andre mer om...

• edited November -1

Og 2. utgave av DP 191-200 kom i 2007.

Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?