Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com eller krice krøllalfa kvakk punktum no, og vi vil invitere deg så raskt vi kan.

"Onkel Skrue går på veggen"

edited February 2008 in Donaldisme

Er det noen som vet om Don Rosa's historie "Onkel Skrue går på veggen" ("A Matter of Some Gravity") finnes i en av Hall of Fame - bøkene, eller andre Don Rosa - bøker? Hvis ikke, har du noen andre forslag til hvor man kan finne denne? Setter stor pris på svar!

-Nina-

Comments

• edited November -1

http://coa.inducks.org/s.php?c=D+96001 kan du se en liste over hvor historien er utgitt. I Norge er den kun utgitt i Donald Duck & Co nr. 32/96.

• ACAC
    edited November -1

I forhold til antal sider pr. bog osv. skulle det jo undre om ikke serien er planalgt til udgivelse i det syvende bind i Don Rosa-serien i Hall of Fame. Men om det er for længe at vente er der sikkert en af os meddonaldister herinde som kan hjælpe :-) (Om du skulle kunne nøjes med en dansk udgave, sproget er ikke sååå anderledes, så sig fra - så skal jeg finde et eksemplar)

• edited November -1

Om du har en mailadresse, kan du få den på mail.

• edited November -1

Ja, jeg regner egentlig med at den kommer i en av bøkene etter hvert. Så det er jo ingen krise å vente til det eventuelt skjer.

Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?