Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com.

Olaf Solstrands Samlede Verker

edited January 2008 in Donaldisme

(Nå ble du vel glad, Olaf? :))

Jeg har i lengere tid puslet litt med denne siden om en av Norges største profiler innenfor donaldisme. Ikke store saken, men gøy lell. Skulle det være noen feil noe sted eller noen utgivelser jeg mangler så vil jeg gjerne ha beskjed. Alt fra det ordinære til det mer obskure. :)

EDIT: Jaggu glemte jeg ikke linken :P
Olaf Solstrands Samlede Verker

«1

Comments

• edited November -1

Her var det mye bra Guffen. Spessielt det fine designet. Olaf er sikkert glad for endelig å ha fått sin første stalker, selv om han kanskje hadde sett for seg at det ville være en hot babe og ikke en nerdete, venneløs og desperat Haldenser.

Mine koreksjoner på siden er:
    - i DD&co nummer 35 i 2004 er det også et intervju med Olaf
    - i DD&co nummer 39 i 2007 er det også en historie skrevet av Olaf (dette vet du Guffen så dette er bare sløvt av deg å glemme)

• edited November -1

Slik, da har jeg tatt med både dette og tatt hensyn til den lange klagstormen du nettopp fikk utløp for via det nymotens programmet Messenger. Håper dette bedrer nattesøvnen din, Jørn. :)

• edited November -1

Hva med utlandet? :-)

• edited November -1

Ja, du sier noe. Men frykter at en slik fremragende forfatter som Olaf vil ha sine historier publisert verden rundt om ikke mange år, noe som kan bli dyrt for en stakkar.

Dog føler jeg for å ta med utgivelsene hans på andre siden av kjølen (og da tenker jeg ikke på Vestfold). Takker for tipset :)

• edited November -1

Ingen storycodes på Disney-historierne? :(

• edited November -1

Det ble en pen liste! Magisk touch med eierstatusen.

Når kommer den trykte utgaven? :)

• edited November -1

ole damgaard skreiv:

Ingen storycodes på Disney-historierne? :(

Nå ligger det i det minste en link til Inducks både på utgivelsene og historiene. :)

MatsGull skreiv:

Når kommer den trykte utgaven? :)

Det avhenger av når Jørn får startet opp sitt Suspekt Forlag. :)

EDIT: Spenstig funksjon at furtemunnen til Ole blir snudd til et smilefjes, Olaf. Er dette et forsøk på å bedre miljøet her inne?

• edited November -1

Olaf Solsand?

• edited November -1

Guffen Delbekk skreiv:

(Nå ble du vel glad, Olaf? :))

Jeg har i lengere tid puslet litt med denne siden om en av Norges største profiler innenfor donaldisme. Ikke store saken, men gøy lell. Skulle det være noen feil noe sted eller noen utgivelser jeg mangler så vil jeg gjerne ha beskjed. Alt fra det ordinære til det mer obskure. :)

Et år hadde DDF(r) en sommermøteplakat med Olafs Rappet-cover-tegning.

• edited November -1

Guffen Delbekk

Nå ligger det i det minste en link til Inducks både på utgivelsene og historiene. :)

Nice touch!

• edited November -1

Øystein Skartsæterhagen skreiv:

Olaf Solsand?

Hihi. *rette på*

Sigvald skreiv:

Et år hadde DDF(r) en sommermøteplakat med Olafs Rappet-cover-tegning.

Kan noen av mine klubbmedlemmer hjelpe meg å få tak i dette? Send isåfall PM. :)

• edited November -1

Har gjennomført en liten oppdatering på denne siden nå, samt laget en enklere link. Hvis noen har tips om noe jeg har glemt så sleng det ut :)

http://ossv.dingus.be/

• edited November -1

«Herr Viggle» er teknisk sett aldri utgitt (bortsett frå på nett). Skal du ha med ting som berre finst på nett burde du nesten ta med «Vi på Nettserier» og «Åge-Teodor og Kanin» òg.

• edited November -1

Hvis det er slik å forstå at det er mulig å få tak i skisser eller annet snadder til disse seriene så skal de så klart inn på siden :)

• edited November -1

Heh, ikkje eigentleg med tanke på at ein av dei ikkje er teikna av meg og den andre er laga i Paint.

• edited November -1

Nettopp :)

• edited November -1

Jeg mener å ha "Det svakeste ledd" på VHS. Men Olaf kan sikker skaffe deg en DVD-versjon.

Dessuten mangler du et intervju han ga til Dagsrevyen, men så sendte de det i Kveldsnytt i stedet. Olaf kan sikkert skaffe deg en kopi på DVD. Han har også vart i aviser, o.l.

• edited November -1

Eg har ikkje DVD-opptakar.

• edited November -1

Olaf Moriarty Solstrand skreiv:

Eg har ikkje DVD-opptakar.

Og så? AC har heller ikke DVD-opptaker, men han har likefullt det meste som er sendt på dansk TV om DDF(r) på DVDer som han har fått fra andre kilder.

Jeg antar såleders at andre har skaffet deg dette på DVD (?) - i så fall trengs kun en DVD-brenner hvilket er helt vanlig i dag. Dersom du ikke har disse opptakene på DVD - kan det jo være at andre her har det og kan kopiere dette til både deg og Guffen.

• edited November -1

Sigvald skreiv:

Og så? AC har heller ikke DVD-opptaker, men han har likefullt det meste som er sendt på dansk TV om DDF(r) på DVDer som han har fått fra andre kilder.

Kanskje AC samler på sånt? Eg gjer ikkje det.

Jeg antar såleders at andre har skaffet deg dette på DVD (?)

Nei.

Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?