Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com eller krice krøllalfa kvakk punktum no, og vi vil invitere deg så raskt vi kan.

Seriøst feiltrykk i bok 12 (XII)

edited December 2007 in Donaldisme

Hei,

Jeg har endelig kommet i gang med å lese gjennom bøkene. I bok 12 ser jeg at sidene 209 tom 224 er borte og er erstattet med et ekstra sett av side 193-208.

I utgangspunktet tenkte jeg å kontakte Egmont for å få tilsendt en ny bok, men så slår det meg at for skikkelige samlere er dette sikkert en godbit. Når jeg søker i forumet her så finner jeg ingen andre som har samme feil så dette er kanskje ganske unikt. Jeg ser en svenske har hatt samme problem med bok 2:
http://www.serieforum.se/topic.asp?TOPIC_ID=79

Hva tror dere? Bør jeg bytte boka eller har jeg et unikt samlerobjekt på linje med frimerker med flyet opp ned? ;-)
http://www.msnbc.msn.com/id/8092304/

Comments

• edited November -1

Hm ... Om dette er eneste eksemplar av bok med denne trykkfeilen kan det jo kanskje være et samleobjekt. Eller jeg vet egentlig ikke.

Om du er ute etter en komplett Carl Barks-samling, så kan det jo kanskje være greit å ha en "hel bok".
    Jeg vet egentlig ikke hva jeg hadde gjort ;-)

• edited November -1

Pleier ikke Egmont å la folk beholde den "ødelagte" boka da?

• edited November -1

Thor skreiv:

Bør jeg bytte boka eller har jeg et unikt samlerobjekt på linje med frimerker med flyet opp ned?

Det kommer an på om du kjøper bokserien for innholdets eller innpakningens skyld.

Det blir diskutert litt om feiltrykk i denne tråden.

• edited November -1

Jeg hadde en slik feil med en HOF-bok, så jeg ringte Egmont og fikk tilsendt en ny uten å levere den gamle.

• edited November -1

Kjetil Golid skreiv:

[...] uten å levere den gamle.

Uten å levere den gamle?

• edited November -1

Bøkene må leveres hvis det er CBSV, siden disse har eksklusive samlenummer. Det er ikke tilfelle med HOF og DKÅ.

Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?