Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com.

SFT advarer mot Sverd I Donald Duck & Co

edited July 2007 in Donaldisme

SFT har undersøkt sverdet som fulgte med Donald Duck & Co nr. 22 i år, og de har funnet ut at dette inneholder helsefarlige løsningsmidler. De ber derfor Egmont om å stoppe salget, samt å advare kjøperne om helserisikoen.
SFT

Comments

• edited November -1

Øyvind Braaten skreiv:

SFT har undersøkt sverdet som fulgte med Donald Duck & Co nr. 22 i år, og de har funnet ut at dette inneholder helsefarlige løsningsmidler. De ber derfor Egmont om å stoppe salget, samt å advare kjøperne om helserisikoen.
    SFT

De er vel litt sent ute dersom de ønsker å stoppe salget av nr. 22 nå...

• edited November -1

Ja og dessuten står det jo at dette ikke utgjør en stor helsetrussel i så små mengder!

• edited November -1

Er det da noe nytt at lekene i DD&Co. er farlige?
    Jeg husker mange snakket om viftene som fulgte med i Donald sommeren 2003 eller 2004, som visstnok eksploderte i varmen. Jeg hadde min vifte helt til jeg tok den fra hverandre for ikke så lenge siden...

• edited November -1

Konklusjonen blir: La oss få tilbake de gode gamle klistremerkene! (Så kunne man unngå den unødvendige forsøplingen som plasten utenpå bladene utgjør også.)

• edited November -1

Tror ikke mamma er så enig med deg, Ruben. Husker at ho ikke var strålende fornøyd med å finne klistremerker på alle skapdører i huset og alt mulig annet rart.

• edited November -1

Hehe, jeg måtte til størstedelen begrense meg til én kommode - den ble til gjengjeld smekk full av klistremerker både foran og på sidene... jeg har den fortsatt, den står på soverommet.

• edited November -1

Klistremerke i siste nummer (det som kjem i morgon)! Happy happy, joy joy!

Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?