Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com.

B-gjengen i media

edited May 2007 in Donaldisme

Man får ganske rare assosiasjoner av nyhetene nå om dagen. "B-gjeng-leder kan slippe fengsel", meldte TV2s Tekst-TV i går. Er det flere enn meg som bare er nødt til å se for seg B-bestefar?

Og Fremskrittspartiet vil sende B-gjengen til Brasil...ja, Skrue er nok hjertens enig...

I Oslo er det visst noe som heter A-gjengen også? Arpin Lusene feilsiterte faktisk navnet til B-gjengen som "A-gjengen" i et blad som kom for noen år siden... :)

- Skribent

Comments

• edited November -1

Skribent skreiv:

Man får ganske rare assosiasjoner av nyhetene nå om dagen. "B-gjeng-leder kan slippe fengsel", meldte TV2s Tekst-TV i går. Er det flere enn meg som bare er nødt til å se for seg B-bestefar?

Og Fremskrittspartiet vil sende B-gjengen til Brasil...ja, Skrue er nok hjertens enig...

Han ja, men hva med José Carrioca?

• edited November -1

Her er saken på VG-nett: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=139535
    Skulle riktignok tro at Bestefar-B var litt eldre... :)

• edited November -1

Skribent skreiv:

I Oslo er det visst noe som heter A-gjengen også? Arpin Lusene feilsiterte faktisk navnet til B-gjengen som "A-gjengen" i et blad som kom for noen år siden... :)

Var også en pocketbok-historie hvor Skrue leide inn en viss "A-gjeng" (også kalt "A-karer", eller "Akkarer") som forsvar mot B-gjenngen. Skulle likt å vite hva de het på diverse andrre språk.

• edited November -1

Jeg kan berolige alle med at vi ikke har noe med denne Brazil-saken å gjøre.

Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?