Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com eller krice krøllalfa kvakk punktum no, og vi vil invitere deg så raskt vi kan.

ANDEBY BUSSEN!

edited April 2007 in Donaldisme

Hei! Tenkte dere kansje kunne ha interesse av og ta en titt på Andeby i russeversjon :P Her er bussen min :
Ferdig rigget:

Innvendig:

Utvendig:

Inni har vi lykke ti øringen til onkelskrue, donaldstriper i taket osv.

«1

Comments

• edited November -1

Haha! Beste RusseBussen jeg har sett! Geniale fargevalg og utsmykkingen var jo eksepsjonell. Vet ikke helt hvor godt jeg likte taket innvendig, men ;) Har dere kopiert opp donaldblader eller er det originale tegneseriesider dere har tapetsert taket med?

• edited November -1

Hva er meningen med russebusser? Ikke det at denne bussen var støgg, snarere tvert imot, men det er bare så unødvendig. Hvorfor bruke opp mange titalls tusen på en buss?

• edited November -1

Duckern skreiv:

Hva er meningen med russebusser? Ikke det at denne bussen var støgg, snarere tvert imot, men det er bare så unødvendig. Hvorfor bruke opp mange titalls tusen på en buss?

Denne bussen kan de sikkert selge videre med fortjeneste - nydelig!

• edited November -1

Takk for tilbakemeldingene :) I taket er det min egen tegneserie samling som har gått tapt :P så ja det er ekte. Jeg sto og limte opp et og ett ark. Deretter malt med klar lakk. Grunnen til at vi bruker penger på og ha en buss. Er for å ha et sted og feste med sine beste venner i 3 uker. Når vi er ute og ruller er det et kjempebra sammhold og det sykeste livet jeg har vert borti. Det er absolutt verdt det.

• edited November -1

Den der var helt vill. Hvilke treff skal dere på?

• edited November -1

Vi er på tryvann om dagen ;) også blir det pitstop og stavanger :)

• edited November -1

utrolig stilig buss jo :)

blir nok et fett russetid for deg ;)
    Gled deg til festen på Kongeparken, helt rått der - det tok skikkelig av :D (var der for fem år siden)

• edited November -1

Denne var genial:D

• edited November -1

Ja helt genial bil :) beste russebil jeg har sett. ikke at jeg har vært russ men...

• edited November -1

DFan skreiv:

Hei! Tenkte dere kansje kunne ha interesse av og ta en titt på Andeby i russeversjon :P Her er bussen min :
    Ferdig rigget:

Innvendig:

Utvendig:

Inni har vi lykke-tiøringen til onkel skrue, donaldstriper i taket osv.

Praktfull buss det der, selv om byvåpenet overhodet ikke har noe med Barks/Rosa å gjøre. Håper dere får en flott russetid med mange stjerner/knuter i luen.

Vi er på tryvann om dagen ;) også blir det pitstop og stavanger :)

Hvor og når har vi som hjemmehørende i Stavanger evt. mulighet til å se næremere på dette mesterverket av en buss?

• edited November -1

Sigvald skreiv:

Hvor og når har vi som hjemmehørende i Stavanger evt. mulighet til å se næremere på dette mesterverket av en buss?

Russetreffet i Kongeparken gaar av stabelen 4-6 Mai, men er ikke aapent for vanlig publikum.

• edited November -1

Adamant skreiv:

Sigvald skreiv:

Russetreffet i Kongeparken gaar av stabelen 4-6 Mai, men er ikke aapent for vanlig publikum.

Jeg hadde ikke tenkt meg til Ålgård, men kunne godt tenkt meg å se denne bussen dersom den tok turen innom Stavanger/Madla før returen.

• edited November -1

Vi skal jo ned til stavanger.. så den blir vel å se litt i byen :P

• edited November -1

Jeg så bussen på vei til Stavanger da den kjørte gjennom Kristiansand. Grei 313 det der!

• edited November -1

Jeg fikk også sett den!! På vei fra Farsund til Stord i dag fulgte jeg med alle russebiler/-busser spent. Først trodde jeg jeg hadde sett den, men det var feil. Så med en gang at det var denne når jeg så 313-skiltet.
    Tror den første hadde noe med WaltDritings eller noe sånt i navnet. Muligens profil av mikke på siden. Så dere den?

• edited November -1

Elise skreiv:

Jeg fikk også sett den!! På vei fra Farsund til Stord i dag...

Hadde du ikke hatt det så travelt kunne du jo tatt en svipptur innom Madla og sett på samlingen min :-)

• edited November -1

Hehe, så kult dere fikk tatt en liten titt på den :) Det var gøy, men slitsomt i kongeparken og lite tid til overs.

• edited November -1

Stilig! Man blir litt i det kreative hjørnet designmessig av å se det der.

• edited November -1

Sigvald skreiv:

Elise skreiv:

Jeg fikk også sett den!! På vei fra Farsund til Stord i dag...

Hadde du ikke hatt det så travelt kunne du jo tatt en svipptur innom Madla og sett på samlingen min :-)

Hva har vi her, åpenlys sjekking på forumet? ;-)

Bussen er stilig.

• edited November -1

Bussen vandt Ringenes herre på Tryvann. Det vil si den gjeveste prisen. Vi fikk spille på rådhus plassen på 17.Mai. Noen som så den?

Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?