Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com eller krice krøllalfa kvakk punktum no, og vi vil invitere deg så raskt vi kan.

The Disney Comics Forum

edited March 2007 in Donaldisme

Det er no starta opp eit eige Disney Comics Forum på http://dcf.outducks.org . På dette nyoppstarta forumet kan ein diskutere teikneseriar og Disney. Forumet er tilknytt Inducks/Outducks og har ein del av dei same brukarane.

Comments

• edited November -1

Et par rettelser:

Eirikb skreiv:

På dette nyoppstarta forumet kan ein diskutere teikneseriar og Disney

Det er vel mer riktig å si at man kan diskutere temaer som er relatert **både** tegneserier og Disney, dvs. Disney-tegneserier.

Forumet er tilknytt Inducks og har ein del av dei same brukarane.

I utgangspunktet er ikke forumet ment å være mer tilknyttet Inducks enn det Andeby Online eller DCML er, men det stemmer at flere indeksere er registrerte brukere der.

Riktignok er det ikke så mye aktivitet på forumet ennå, men det er håp om at det skal bli mer trafikk der enn det DCML har for tiden.

• edited November -1

Einar skreiv:

Et par rettelser:

Eirikb skreiv:

På dette nyoppstarta forumet kan ein diskutere teikneseriar og Disney

Det er vel mer riktig å si at man kan diskutere temaer som er relatert **både** tegneserier og Disney, dvs. Disney-tegneserier.

Ja, det var dette eg meinte. Eg beklagar at eg var unøyaktig. Eg var ganske sikker på at det var tilknytt Inducks, både sidan designet er ganske likt og fordi det er ei lenkje til COA nedst på sida.

• edited November -1

Eirikb skreiv:

Forumet er tilknytt Inducks

Ehm, nej... Det er netop ikke et Inducks-forum. Javist, vedligeholderen er også Inducks-indeksør, men det er ikke officielt Inducks-forum mere end Andeby Onlines forum er. Derfor blev det lagt på outducks.org-adressen og ikke på inducks.org-adressen.

Edit: Ser at Einar også har påpeget dette. Tilføjer at bare fordi der er flere indeksører, som er brugere (jeg kan for øvrigt komme i tanker om en del af de mest aktive Inducksører, som ikke er oprettede på forumet), gør ikke tilknytningen større som sådan. Mit gæt er, at der efter denne tråd også vil strømme en del Andeby Online-brugere til, men det gør det ikke til et Andeby Online forum ;-)

• edited November -1

Eirikb skreiv:

både sidan designet er ganske likt

Hmm... Det er den samme webdesigner, der har været på spil :-)

og fordi det er ei lenkje til COA nedst på sida.

Der er også et link til Andeby Online nederst på siden ;-)

• edited November -1

Takker for tipset om det nye forumet. Jeg har nå lagt link til det i min links-seksjon.

Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?