Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com.

Tidenes vaffeljern?

edited March 2007 in Donaldisme

Vi har kjøpt oss vaffeljern. Det er vi sikkert ikkje dei einaste her som har, men iallfall: No er det grundig testa, og resultatet ser de her.

Nokon som våger å påstå at dei har sett søtare vafler enn desse? :-)

Comments

• edited November -1

Ser ikke noe "(c) Disney" på dem.

Vaffeljernet ser ut til å funke mye bedre enn pepperkakeformene jeg har liggende her. Må ha god fantasi for å se at jeg spiser en and etter at de er brukt.

• edited November -1

Må ha det! Bare må ha det!

• edited November -1

*har det allerede* :D:D Julegave fra svigermor.

Det fulgte også med utskiftbare elementer, slik at det også kan brukes som toast-jern.:):):):)

• edited November -1

Jeg må innrømme at jeg er av den kjipe typen som foretrekker vaffelhjerter jeg. :)

• edited November -1

Hvor kan disse jernene kjøpes? :D

• edited November -1

David H - Elkjøp har reklamert hefig for disse.

Vaflene ser kjempegode ut, men likevel er det noe som gnager i meg. Disse er jo utseendemessig veldig forskjellige fra vafler, så er det da riktig å kalle de det? Men dette blir et filosofisk spørsmål. Hvor skal grensen gå, mellom vafler og - vel - ikke-vafler?

• edited November -1

MatsGull skreiv:

David H - Elkjøp har reklamert hefig for disse.

Vaflene ser kjempegode ut, men likevel er det noe som gnager i meg. Disse er jo utseendemessig veldig forskjellige fra vafler, så er det da riktig å kalle de det? Men dette blir et filosofisk spørsmål. Hvor skal grensen gå, mellom vafler og - vel - ikke-vafler?

Du sier noe. Vafleoppskrift og pannekakeoppskrift kan jo godt være den samme.

• edited November -1

Artige! :)
    Jeg har faktisk sett noe lignende som premie i DD&Co... Mulig det var en brødrister som svidde fast fjeset til Mikke på skiva? :)

• LSLS
    edited November -1

Trodde først det ikke hadde noe med Disney å gjøre,men ellers artige vaffelformer.Finnes det flere modeller?

• edited November -1

Det viktigaste spørsmålet er vel: Smakte vaflene godt?

Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?