Vi har kjøpt oss vaffeljern. Det er vi sikkert ikkje dei einaste her som har, men iallfall: No er det grundig testa, og resultatet ser de her.
Nokon som våger å påstå at dei har sett søtare vafler enn desse? :-)
Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!
Comments
Ser ikke noe "(c) Disney" på dem.
Vaffeljernet ser ut til å funke mye bedre enn pepperkakeformene jeg har liggende her. Må ha god fantasi for å se at jeg spiser en and etter at de er brukt.
Må ha det! Bare må ha det!
*har det allerede* :D:D Julegave fra svigermor.
Det fulgte også med utskiftbare elementer, slik at det også kan brukes som toast-jern.:):):):)
Jeg må innrømme at jeg er av den kjipe typen som foretrekker vaffelhjerter jeg. :)
Hvor kan disse jernene kjøpes? :D
David H - Elkjøp har reklamert hefig for disse.
Vaflene ser kjempegode ut, men likevel er det noe som gnager i meg. Disse er jo utseendemessig veldig forskjellige fra vafler, så er det da riktig å kalle de det? Men dette blir et filosofisk spørsmål. Hvor skal grensen gå, mellom vafler og - vel - ikke-vafler?
MatsGull skreiv:
Du sier noe. Vafleoppskrift og pannekakeoppskrift kan jo godt være den samme.
Artige! :)
Jeg har faktisk sett noe lignende som premie i DD&Co... Mulig det var en brødrister som svidde fast fjeset til Mikke på skiva? :)
Trodde først det ikke hadde noe med Disney å gjøre,men ellers artige vaffelformer.Finnes det flere modeller?
Det viktigaste spørsmålet er vel: Smakte vaflene godt?