Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com eller krice krøllalfa kvakk punktum no, og vi vil invitere deg så raskt vi kan.

Marco Rota i pocket 319

edited February 2007 in Donaldisme

I pocketbok nr 319 finner vi historien Donald Duck som fløttmann fra 1974. Dette er en av Rota-historiene som ikke har blitt utgitt i Norge før. Gleder meg til å lese den.

http://coa.inducks.org/story.php/7/I+TL++987-C

Comments

• edited November -1

Og også historier av Massimo DeVita, Giorgio Cavazzano, og Luciano Gatto. Muligens en kvalitetspocket, med andre ord. Har ikke lest den ennå, men begynner i kveld, og gleder meg nesten til å legge meg:).

• SvKSvK
    edited November -1

Selv synes jeg ikke at Rota-historien var noe særlig. Utrolig rotete handling som ikke hang skikkelig sammen synes jeg, men godt mulig at folk er uenig.
    Merk at det ikke er Rota som har skrevet manus.

Har ikke fått lest mer enn cirka halve pocketen enda, men resten av det jeg har lest er bra. De Vita-historien var f.eks. festlig.

• edited November -1

Jeg synes denne pocketen holdt en virkelig høy standard.
    Starter med en god historie av Flemming Andersen (med en nyydelig sisterute), Massimo De Vita følger opp med en enda en historie jeg kan vurdere å lese om igjen (ikke ofte jeg vurderer det når det gjelder pocket).
    B-gjenghistorien ga rom for kontinuitet, merket jeg. Noen av B-gjengens ansiktsutrykk der var hysterisk morsomme.
    Deretter skuffet Rota-historien meg litt, ja. Den var som sagt en veldig rotete historie og ting ble bare for usannsynlige til og med til Donald å være.
    Sistehistorien overrasket meg litt. For det første var tegnestilen veldig (les: helt) ukjent for meg og for det andre var historieoppsettet ekstremt utradisjonellt til Donald-historier å være. Må vel si jeg likte historien sånn midt på treet, men absolutt interessant om vi får lignende historier i fremtiden.

• LSLS
    edited November -1

Så vidt jeg vet var sistehistorien tegnet og skrevet av Rune Meikle.Vel,det er den første historien han har tegnet.

Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?