Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com eller krice krøllalfa kvakk punktum no, og vi vil invitere deg så raskt vi kan.

5-års jubileum

edited February 2007 in Donaldisme

Mine Don Rosa sider "The D.U.C.K.man" feirer i dag sitt 5-års jubileum med nytt design for hovedsiden og flere underseksjoner (håper at det nye designet faller i smak). Noen ekstra godbiter vanker det også i anledning dagens jubileum ;-)
The D.U.C.K.man

Comments

• edited November -1

Ey! Ser bra ut, Sigvald! Gratulere med 5-års jubileum!

• edited November -1

Flotte sider, Sigvald! Men se en gang til i fotoalbumet ditt, ser ut for meg som noen av bildetekstene ikke samsvarer med bildene:). Ellers kjempefint!

• edited November -1

whitesand skreiv:

Flotte sider, Sigvald! Men se en gang til i fotoalbumet ditt, ser ut for meg som noen av bildetekstene ikke samsvarer med bildene:). Ellers kjempefint!

Tusen takk for tipset. Feilene skal nå være rettet :-)

Jubileet og det nye designet har forøvrig blitt behørig feiret med fastelavensboller (rester fra søndag) med krem, og kaffe+rom med krem på toppen ;-)

• edited November -1

På det øverste bildet synes jeg Don Rosa likner på julenissen.

Litt lenger skjegg så kan han bruke desember til å spe på lønnen sin :-)

• edited November -1

Jeg synes at Don Rosa ligner litt på Larry David.

• edited November -1

Eg synest Don liknar litt på John Lustig, eg (til venstre på biletet, i samtale med Daan Jippes, Scott McCloud og Carol McGreal (i bakgrunnen: Stefan Petrucha)).

Don ROSA, altså. Don MARKSTEIN, derimot, han liknar ikkje berre på Julenissen, han ER julenisse.

Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?