Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com.

Donaldistenes årsmøte 2007

edited February 2007 in Donaldisme

Er det nokon som skal dit? (25. februar klokka 18 på Tegneseriemuseet, går ut frå at alle medlemer har fått invitasjon)

Kjem meg ikkje av garde sjølv -- all ros til Donaldistene for å ha klart å leggja møtet til ein søndag, men skal ein rekke fly og tog og sånt medfører det ein dyr tredagerstur uansett, og då har eg nok diverre viktigare ting å bruke tid og pengar på for augeblikket enn å reise 1700 mil og punge ut for to overnattingar for å godkjenne årsberetning og velge førstedonaldist. Sjølv om det fristast med pølse og brus og ein har moglegheit til å bli hakkespettgeneral, særleg når ein for augeblikket er travelt opptatt med å investere tid og pengar i heilt andre ting.

Grunnen til at eg spør, er at eg kunne tenkja meg å sende nedover nokre forslag på mail (sjølv om det ikkje er nevnt i innkallinga går eg ut frå at t.d. forslag til vedtektsendringer behandlast på årsmøtet om ein melder dei i ikkje ALT for dårleg tid og at det òg eksisterer noko som heiter eventuelt), og det hadde vore litt greitt å vite om ein kan ta høgde for at dei kan bli vurdert av fleire enn herr Krogh med frue.

(Oppfordrer forsåvidt alle medlemer som faktisk har moglegheit til det å ta seg ein tur på årsmøtet.)

Comments

• edited November -1

Olaf Moriarty Solstrand skreiv:

Grunnen til at eg spør, er at eg kunne tenkja meg å sende nedover nokre forslag på mail (sjølv om det ikkje er nevnt i innkallinga går eg ut frå at t.d. forslag til vedtektsendringer behandlast på årsmøtet om ein melder dei i ikkje ALT for dårleg tid og at det òg eksisterer noko som heiter eventuelt), )

Pirkemodus på - Det SKAL ikke være eventuelt på et årsmøte - derimot skal det åpnes for innkommede saker - Pirkemodus av

Hadde forøvrig vært moro å treffe likesinnede i et sånt møte - kanskje er man sørpå et annet år?

• edited November -1

Ok, då. Lett å gløyma kva som skal og kva som ikkje skal vera på slike møter når Donaldistene aldri har vore kløpparar til å følgja den lista uansett. Eg meiner, dette er første gong dei har sendt ut innkalling i det heile tatt -- tidlegare har årsmøtet etter det eg har skjønt bestått av at ANDfører og førstedonaldist godkjenner sitt eiget arbeid og gjenvelger seg sjølv (eller velger inn folk fra den nære krets).

• edited November -1

Jeg har ikke fått noen innkalling, og skal heller ikke på møtet. Men muligheten er selvsagt til stede for at jeg går og kjøper meg ei pølse og ei flaske brus på den nærmeste bensinstasjonen...

• edited November -1

Er det nokon som skal dit? (25. februar klokka 18 på Tegneseriemuseet, går ut frå at alle medlemer har fått invitasjon)

Jeg har ikke fått noen slik invitasjon, men jeg har ikke tenkt å reise jeg heller - så det er ikke så farlig for min del. Rent generelt hadde det dog vært en stor fordel om Krog lenge tid i forveien hadde annonsert årsmøtet i her i AOL ettersom det nok er en effektiv måte å nå frem til flesteparten av medlemmene på.

• edited November -1

Der er det overstått. Nokon som veit korleis det gjekk? Nokon som var der?

• edited November -1

Der er det overstått. Nokon som veit korleis det gjekk? Nokon som var der?

Referat finnes nå å lese på disse nettsidene:

http://www.tegneseriemuseet.no/donaldist.php

• edited November -1

Ifølgje Jan Krogh var det eitt medlem til stades på årsmøtet -- så eg må seie at eg undrer meg veldig over korleis dei har klart å bruke tre timer på den sakslista der :-)

Kven var den eine? Ein av oss? :-)

• edited November -1

Ifølgje Jan Krogh var det eitt medlem til stades på årsmøtet -- så eg må seie at eg undrer meg veldig over korleis dei har klart å bruke tre timer på den sakslista der :-)

Det går vel frem av referatet at det var kona hans Hanne C. Krogh?

• edited November -1

Tja, eg trur ikkje det, eg tolka det sånn at det oppmøtetalet ikkje inkluderte styret. Eg meiner, då kunne han jo ha telt med seg sjølv òg ...

• edited November -1

Kanskje de tok en pause midt i møtet for å drikke litt kakao, spise en tacobaguett og se en god Poirot-film:-)

• edited November -1

Har det lekket ut noen flere detaljer fra dette godt besøkte årsmøtet ??

• edited November -1

Jeg fikk ikke noen invitasjon...
    Men selv om jeg hadde fått det, hadde jeg sannsynligvis ikke dratt... Det måtte isåfall være for å kunne besøke det kjempefine museet en gang til! :)

Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?