Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com eller krice krøllalfa kvakk punktum no, og vi vil invitere deg så raskt vi kan.

QUIZ:Hvilken tegner eller figur?

13567

Comments

• edited November -1

LS skreiv:

Rott.
    .........................................
    BYBEN

Nebby
    .........................................
    DITC.UK.NET

(men hvem er forresten denne Rott?) Rott er da en liten øy utenfor Sola.

• LSLS
    edited November -1

Rott er inspektør i Andebys botaniske hage.Han opptredde sist i DD&co nr9/05.

• edited November -1

LS skreiv:

Rott er inspektør i Andebys botaniske hage.Han opptredde sist i DD&co nr8/05.

OK!

• LSLS
    edited November -1

Klar for et nytt spørsmål.

• edited November -1

Rott har òg ein meir profilert bror (fetter?) som er jernbaneinspektør. Var vel med i så godt som alle dei tidlege Tobben-historiene.

Sigvald: Netti Duck.

IN RANK HOOKER.

• edited November -1

Kari Korhonen

FALL GRACT I MYRA

• edited November -1

Magica fra Tryll!

• edited November -1

Tar sjansen på at det var rett:

DEN SPEDALSKES LØK

• edited November -1

spøkelseskladden!
    ............................
    calas ogoid

• edited November -1

Goido Scala?
    Nei, han heiter vel Guido.

• LSLS
    edited November -1

Sølve skreiv:
    ........................................................................................................................
    Goido Scala?
    Nei,han heiter vel Guido.
    ........................................................................................................................
    Jeg tror at han var ute etter Guido,isåfall kan du stille nytt spørsmål.

• edited November -1

Sølve skreiv:

Goido Scala?
    Nei, han heiter vel Guido.

han heter faktisk Goido Scala

• LSLS
    edited November -1

Vært på I.N.D.U.C.K.S.,der heter han ialfall Guido.
    EDIT:Sølve kan stille nytt spørsmål.

• edited November -1

LS skreiv:

Vært på I.N.D.U.C.K.S.,der heter han ialfall Guido.
    EDIT:Sølve kan stille nytt spørsmål.

det var rart. sitter å leser en historie av ham akkurat nå, og her står det at han heter Goido. Men, uansett, Sølve stiller neste spørsmål.

• edited November -1

Kan du være så snill å si hvilken historie du snakker om?;)

• edited November -1

Kjetil Golid skreiv:

Kan du være så snill å si hvilken historie du snakker om?;)

jeg snakker om Fantonald historien i Donald Pocket 311(krympegassen)
    der står det GOIDO SCALA.
    men det var uansett riktig svar. Sølve stiller neste spørsmål

• edited November -1

ONE BAND IN SINIA

• edited November -1

Ramano Scarpa skreiv:

Hater å være gledesdreper, men jeg ser akkurat nå på krediteringen for den historien i den pocketen, og der står det "Guido" og ikke "Goido". Spiller selvsagt ikke så stor rolle. Også i nicket ditt er andre bokstav feil i forhold til Romano Scarpa, men jeg går ut fra at dette er gjort med vilje. Siden du er ganske ny i forumet vil jeg forresten ønske deg velkommen!

• edited November -1

Tommy skreiv:

Ramano Scarpa skreiv:

Hater å være gledesdreper, men jeg ser akkurat nå på krediteringen for den historien i den pocketen, og der står det "Guido" og ikke "Goido". Spiller selvsagt ikke så stor rolle. Også i nicket ditt er andre bokstav feil i forhold til Romano Scarpa, men jeg går ut fra at dette er gjort med vilje. Siden du er ganske ny i forumet vil jeg forresten ønske deg velkommen!

ellers takk, men jeg har vært med i forumet et par månerder allerede. Veldig rart at du sier at det står Guido, for i min pocket står det Goido. kanskje det bare er jeg som har fått en pocket med et bittelite(men nokso fatal)trykkleif.

Det med Ramano Scarpa visste jeg ikke i det hele tatt. jeg har slik at jeg blir innlogget automatisk når jeg besøker AOL. Da jeg har hatt slektninger på besøk, har de uten å være klar over det, endret MITT brukernavn.

• LSLS
    edited November -1

Sølve skreiv:
    ONE BAND IN SINIA
    Tegner/forfatter eller figur?

Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?