Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com eller krice krøllalfa kvakk punktum no, og vi vil invitere deg så raskt vi kan.

www.donaldbladet.com

edited January 2007 in Donaldisme

Det er lenge siden siden min har blitt opdatert nå, men for de som måtte være interessert, så er nå 1967-årgangen lagt ut.

Noen vil kanskje legge merke til at på de tidligste årgangene presentert på denne siden, har jeg fått med et tema som heter "Kvalitet". Denne biten er ikke oppdatert for alle årgangene ennå, men vil etterhvert komme.

Comments

• edited November -1

Ahhh... liker siden din altså... står mye bra der... Hentet mye stoff derfra faktisk til alt fra stiler til prosjekter. Er akkurat ferdig med å lese det som står på 1967. Likte det veldig godt...

• edited November -1

Halvor skreiv:

Det er lenge siden siden min har blitt opdatert nå, men for de som måtte være interessert, så er nå 1967-årgangen lagt ut.

Er det lov å spørre om når du tror du kommer til den siste halvdelen av 70-tallet? Eller OM du kommer til den siste halvdelen av 70-tallet? (Dette var ikke en spydighet, bare så det er sagt... Knallgode og interessante sider, Halvor!)

• edited November -1

Lambert Seter skreiv:

Halvor skreiv:

Er det lov å spørre om når du tror du kommer til den siste halvdelen av 70-tallet? Eller OM du kommer til den siste halvdelen av 70-tallet? (Dette var ikke en spydighet, bare så det er sagt... Knallgode og interessante sider, Halvor!)

Vel, jeg er jo bare kommet til 1967 ennå, og jeg må innrømme at oppdateringsfrekvensen på siden er ikke så veldig hyppig, så det vil nok ta ganske lang tid ennå før jeg begynner på 70-tallet, men jeg håper at jeg med tid og stunder også får tatt dette tiåret. Jeg leker forresten litt med tanken på å utvide siden bakover i tiden, det vil si at jeg kanskje tar de aller første årgangene før jeg fortsetter der jeg slapp sist. Hva er det mest interesse for her; skal jeg fortsette med 1968 osv, eller skal jeg begynne på 1948 og arbeide meg fremover mot 1960 først?

• edited November -1

Halvor skreiv:

Hva er det mest interesse for her; skal jeg fortsette med 1968 osv, eller skal jeg begynne på 1948 og arbeide meg fremover mot 1960 først?

For min del håper jeg du tar 1968 osv. Det er mer spennende historier der... der er de beste historiene. Selvsagt hadde det vært kult med de eldste óg, men jeg synes det liksom bare er Carl som har lange historier der som er morsomme å lese... Det er jo flere óg, men det er liksom så mange korte 1siders historier og fire spalters historier og det kan da ikke være så morsomt å skrive om...
    Men fra en annen side hadde det vært kult fra 1953 eller noe og oppover, men jeg ville ikke tatt fra 1948. Det er min mening da, men det er sikkert mange andre som mener noe annet

• edited November -1

Enig. I og med at årgangsbøkene er kommet ut, finnes det mye informasjon om de eldste bladene. Men perioden fra 1968 og fremover er ikke like godt dokumentert.

• edited November -1

Nils Petter skreiv:

Enig. I og med at årgangsbøkene er kommet ut, finnes det mye informasjon om de eldste bladene. Men perioden fra 1968 og fremover er ikke like godt dokumentert.

100% enig med Nils Petter.

• edited November -1

Knallbra side, Halvor!

Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?