Ønsker du å bli medlem på Kvakk.no? For å hindre spam i forumet krever vi nå at du har en invitasjonskode for å registrere deg som medlem. For å få tilsendt en invitasjonskode, send en e-post til olafmoriarty krøllalfa gmail punktum com eller krice krøllalfa kvakk punktum no, og vi vil invitere deg så raskt vi kan.

Gemstones luksusutgave av Lo$+Companion er utsatt

edited January 2007 in Donaldisme

Don Rosa er nå kommet hjem fra en lengre reise og sendte meg i dag en mail med svar på mine siste spørsmål. I denne mailen forteller han bl.a.:

That book will NOT be printed this year as originally planned. They decided that was rushing things... they would still be selling the original books this year. Also, Egmont plans a special edition in a few years, and Gemstone will wait until then so that they will have extra material available to them.

Comments

• edited November -1

Godt! Slik økonomien er i Gemstone for tida, har dei viktigare ting å prioritere enn å gi ut same historie i to ulike innbindingar to år på rad -- og eg er og heilt einig i at boka sannsynlegvis vil selja langt betre dersom dei venter nokre år.

• edited November -1

Betyr dette at vi får en ny utgave norsk?

• edited November -1

Det håper jeg virkelig. Min er så utslitt av all lesingen at jeg trenger en ny om litt... Har selvsagt lyst på en "luksus"- utgave, hva nå de mener med "luksus"-utgave!!!

• edited November -1

Kan sjå ut som om vi får ein ny utgåve på norsk, ja. Gode nyhende!

Med luksusutgave pleier dei vel å meine lekkert papir, stilig innbinding, kanskje litt oppblåst storleik (sjølv om Egmont ikkje har vore så flinke på DET området i det siste), masse ekstramateriale og eit stivt pålegg i prisen.

Sjølv om eg personleg føretrekk trades framfor luksusutgåver, må ein jo berre juble for at serien faktisk endelig blir gjenutgitt på norsk.

• edited November -1

Jeg er såå glad for at jeg kjøpte den første som ble utgitt på norsk, den brune. Den holder i massevis for meg. Ble nesten litt skuffet over at den blir utgitt i Hall of fame. Jeg har den jo fra før.

• edited November -1

whitesand skreiv:

Jeg er såå glad for at jeg kjøpte den første som ble utgitt på norsk, den brune. Den holder i massevis for meg. Ble nesten litt skuffet over at den blir utgitt i Hall of fame. Jeg har den jo fra før.

Helt enig med deg. Innbiller jeg meg noe når jeg synes det lukter dollar av sidene i boka?

En nyutgivelse av "Liv og legnet"? Når det gis ut i "Hall of Fame"? Da kan Egmont heller vente noen år. Kanskje til Skrues 75- eller 100-årsjubileum??

Edit: Hehe, Skrues 100-årsjubileum er kanskje å ta i, litt vel langt framme i tid... :)

• edited November -1

Nå er det jo mange som ikke abonnerer på Hall of fame da, og som ikke har den brune utgaven fra før. Så for dem er en nyutgivelse et kjærkomment alternativ som jeg absolutt unner dem. Men personlig kommer jeg ikke til å kjøpe den nye utgaven. Jeg samler på historier, og ikke utgivelser...

• edited November -1

Andre enn meg som mener at "En helt spesiell liten ting" burde være med som epilog i denne luksusutgaven?

• edited November -1

whitesand skreiv:

Nå er det jo mange som ikke abonnerer på Hall of fame da, og som ikke har den brune utgaven fra før. .....

De kan kjøpe HOF bøkene selv om de ikke abonnerer. Jeg abonnerer ikke, men kjøper bøkene etterhvert som de dukker opp i Seriebutikken.

Sign In or Register to comment.

Hei sveis! Ja, her ser du meg! Er du ikke glad for å treffe meg?

Det ser ut som om du er ny her. Om du vil kome i gong, trykk på ein av desse knappane!

Har du lest forumreglane?